🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14776.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

آنر پلی ۵ احتمالا با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و نمایشگر OLED عرضه می‌شود

آنر احتمالا به زودی گوشی هوشمند جدید خود یعنی آنر پلی ۵ را با بهره‌مندی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۵۳ اینچی اولد روانه می‌کند. پیشتر تصویر و اطلاعات جدیدی از گوشی آنر ...

آنر احتمالا به زودی گوشی هوشمند جدید خود یعنی آنر پلی ۵ را با بهره‌مندی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۵۳ اینچی اولد روانه می‌کند.

پیشتر تصویر و اطلاعات جدیدی از گوشی آنر پلی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - ۵ منتشر شده بود - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - که عنوان می‌کرد محصول جدید آنر از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. حالا افشاگر دیگری به نام «Digital - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - Chat Station» برخی مشخصات دیگر این گوشی را فاش کرده است.

براساس اطلاعات عنوان شده، آنر پلی ۵ از تراشه ۸ نانومتری دایمنسیتی 800U مدیاتک بهره می‌برد و به نمایشگر ۶.۵۳ اینچی اولد با وضوح FullHD که بریدگی دوربین سلفی روی آن دیده می‌شود مجهز خواهد بود. همچنین این گوشی از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC3 بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی

روی پنل پشتی پلی ۵ اثری از حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - اما - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - از آن‌ جایی که احتمالا این دستگاه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - به صفحه نمایش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - اولد مجهز خواهد بود، احتمالا بهره‌مندی آن از حسگر زیر نمایشگر کم نیست. گوشی هوشمند جدید آنر ۷٫۴۶ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن حدود ۱۷۹ گرم خواهد بود.

همچنین ماژول - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - چهارگانه گوشی آنر پلی ۵ علاوه بر دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی احتمالا شامل یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

همچنین طبق اطلاعات ارائه شده به نظر می‌رسد برای پلی ۵ یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که از شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند و احتمالا از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود. لازم به ذکر است که انرژی مورد نیاز نسل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - قبل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - این گوشی یعنی آنر پلی ۴ توسط یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شد.

انتظار می‌رود که به زودی مشخصات بیشتری از پلی ۵ مانند دوربین سلفی و قیمت آن - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - منتشر شود. همچنین درباره زمان عرضه آن هنوز تاریخ مشخصی اعلام - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - نشده اما این افشاگر در گزارش خود ذکر می‌کند - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کمیجان استان مرکزی - که آنر پلی ۵ به زودی عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone