🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  4. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42240.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

چیپست کایرین ۹۷۰ هوآوی با قابلیت های هوش مصنوعی رسما معرفی شد

امروز بعد از مدت ها انتظار بالاخره هوآوی چیپست پرچمدار کایرین ۹۷۰ را همراه با توانمندی های محاسباتی مبتنی بر هوش مصنوعی رسما معرفی و از آن تحت عنوان یک پلتفرم رایانشی موبایل برای هوش ...

امروز - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بعد از مدت ها انتظار بالاخره هوآوی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - چیپست پرچمدار کایرین ۹۷۰ را همراه با توانمندی های محاسباتی مبتنی بر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هوش مصنوعی رسما معرفی و از آن تحت عنوان یک پلتفرم رایانشی موبایل برای هوش - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مصنوعی یاد نمود.

این پلتفرم هوش مصنوعی از یک واحد پردازش عصبی اختصاصی ( NPU) بهره - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می گیرد که مدیریت شبکه های عصبی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

عملکرد واحد پردازش عصبی کایرین ۹۷۰ در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قیاس با پردازنده آن ۲۵ برابر بیشتر  و - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مصرف انرژی اش ۵۰ درصد کمتر از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آن است. به بیان دیگر NPU این چیپست می  تواند همان تسک های رایانشی هوش مصنوعی را با مصرف انرژی کمتر به انجام برساند. برای مثال در تست تشخیص عکس یکی از بنچمارک ها، کایرین ۹۷۰ موفق شد ۲۰۰ عکس را در هر دقیقه پردازش نماید که در واقع ۲۰ برابر سریع تر از زمانی است که CPU آن مجبور می شود این کار را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به تنهایی انجام دهد.
وقتی نوبت به اموری نظیر رایانش هوش مصنوعی و به طور کلی ابررایانش می رسد، معیار تعداد عملیات های شناوری است که پردازنده می تواند در هر ثانیه انجام دهد. هوآوی ادعا میکند که توان پردازشی واحد پردازنده عصبی کایرین ۹۷۰ برابر با ۱.۹۲ ترافلاپ است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

 ریچارد یو مدیرعامل هوآوی در نطق معرفی این چیپست گفت:

با نگاهی به آینده تلفن های هوشمند در خواهیم یافت که هم اکنون در آستانه عصر شگفت انگیز تازه ای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هستیم. حالا هوش مصنوعی برابر است با کنار هم قرارگیری گجت ها و کلاود. کایرین ۹۷۰ پیشگام سری محصولات تازه ایست - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که هوش مصنوعی قدرتمند را دستگاه های مورد استفاده مان می آورد و آنها را در رقابت جهانی شان در یک سطح - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بالاتر قرار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می دهد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اما در مورد خود چیپست باید بگوییم که توسط شرکت TSMC و با بهره گیری از فرایند ۱۰ نانومتری ساخته شده است. این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سیستم روی چیپ از یک پردازنده هشت هسته ای، پردازنده گرافیکی ۱۲ هسته ای و مودم پرسرعت Cat 18. LTE بهره می گیرد.

پردازنده مورد استفاده در آن بسیار شبیه به کایرین ۹۶۰ است که چهار هسته ARM Cortex-A73 و چهار هسته ARM Cortex-A53 را در دل خود جای داده که به ترتیب سرعت کلاکی برابر با ۲.۴ گیگاهرتز و ۱.۸ گیگاهرتز دارند.

کایرین ۹۷۰ همچنین اولین سیستم روی چیپ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تجاری است که از جدیدترین پردازنده گرافیکی ARM به نام Mali-G72 بهره می گیرد. طبق اعلام هوآوی به همین خاطر کایرین ۹۷۰ تا بیست درصد سریع تر از کایرین ۹۶۰ عمل می کند و مصرف انرژی اش هم ۵۰ درصد کمتر است.

اما از جمله خصوصیات کلیدی این چیپست می توان به قابلیت دی کد/انکد ویدیوهای 4K و همچنین مدیریت رنگ های ۱۰ بیتی (HDR10)، بهره گیری از نسل جدید پردازنده حسگر هوآوی (i7) و تبدیل کننده دیجیتال به آنالوگ 32bit/384K اشاره نمود.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

هوآوی امیدوار است که کایرین ۹۷۰ را به عنوان «پلتفرم باز برای هوش مصنوعی موبایل» معرفی نماید تا شرکت های ثالث بیشتر از توانمندی های این چیپست در این زمینه بهره بگیرند. این یعنی کمپانی مورد بحث کایرین ۹۷۰ را برای توسعه دهندگان و شرکایش باز می گذارد و امکانی را برایشان فراهم می آورد تا نوآوری های تازه ای را برای قابلیت های پردازشی آن ارائه کنند. به همین خاطر نیز این سیستم روی چیپ از Tensorflow، Tensorflow Lite، Caffe و Caffe2 پشتیبانی می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone