🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  2. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  3. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  4. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42228.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

«قطار پرنده» فوق سریع چین به رقابت با هایپرلوپ بر می خیزد

ایده هایپرلوپ نخستین بار چهار سال پیش توسط تیم مشترکی از کارشناسان تسلا و اسپیس اکس و البته تحت سرپرستی ایلان ماسک مطرح شد. خود هایپرلوپ قرار بود لوله ای کم فشار باشد که کپسول ...

ایده هایپرلوپ نخستین بار چهار سال پیش توسط تیم مشترکی از کارشناسان تسلا و اسپیس اکس و البته تحت سرپرستی ایلان ماسک مطرح شد. خود هایپرلوپ قرار بود لوله ای کم فشار باشد که کپسول های مسافربری از درونشان حرکت خواهند کرد و نیروی رانشی شان را نیز از موتورهای الفایی و کمپرسورهای هوا می گیرند.

البته درست مانند هر ایده ای که ماسک مطرح می کند، هایپرلوپ هم مورد توجه و استقبال - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جهانیان قرار گرفت و شرکت ها و تیم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های آکادمیک را بر آن داشت تا برای اجرایی کردنش دست به کار شوند.

چند ماه پیش بود که خبر رسید شرکت هایپرلوپ وان توانسته با موفقیت دومین تست کامل خود را پشت سر بگذارد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - با استفاده از نمونه اولیه حامل خود به نامXP-1  که از ترکیب آلومینیوم و فیبر کربنی ساخته شده بود به سرعت ۳۰۸ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

اوایل همین هفته نیز یکی از تیم های آلمانی شرکت کننده در رقابت طراحی هایپرلوپ توانست با ثبت سرعت ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت عنوان برنده را از آن خود نماید.

حال به نظر می آید که رقابت صرفا میان پروژه های مبتنی بر هایپرلوپ نیست چراکه سازمان صنایع و علوم فضایی چین موسوم به CASIC نیز اعلام کرده که می خواهد یک قطار پرنده سریع و السیر بسازد. طبق بیانیه خبری صادره از این نهاد دولتی در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - چین قطار مذکور قادر خواهد بود به سرعتی معادل با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ۴۰۰۰ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کیلومتر بر ساعت برسد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که بالغ بر سه برابر سرعت صوت است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

اما درست مانند ایده هایپرلوپ این قطار نیز از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - درون یک لوله نزدیک به خلا حرکت خواهد کرد اما به جای اینکه روی بستری از هوا سوار باشد از خاصیت شناوری مغناطیسی بهره خواهد جست.

سازمان فضایی چین ادعا کرده که این قطار اولین وسیله حمل و نقل طراحی شده با سرعت فراصوت است با این همه نخستین چالش پیش روی کارشناسان آن رسیدن به سرعت هدف هزار کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

CASIC اعلام کرده که هم اکنون بالغ بر دویست پتنت را - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در اختیار دارد و این یعنی قرار نیست پروژه قطار هوایی آن از صفر ساخته شود و در نتیجه فرایند ساخت آن با سرعت به مراتب بیشتری از آنچه تصور می شود به پیش می رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone