🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  3. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42251.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

جارو برقی بدون سیم جدید سامسونگ، موتوری با سرعت گردباد دارد

شاید تا بهار زمان زیادی باقی مانده باشد، اما این بدان معنا نیست که زمان خانه تکانی و تمیز کردن خانه گذشته است. سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA 2017، از جارو برقی بدون سیم تازه ...

شاید تا بهار زمان زیادی باقی مانده باشد، اما این بدان معنا نیست که زمان خانه تکانی و تمیز کردن خانه گذشته است. سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA 2017، از جارو برقی بدون سیم تازه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ای رونمایی کرده تا شاید مشتریان را یک خانه تکانی فصلی ترغیب کند.

جارو برقی POWERstick Pro از منظر قدرت مکش، یکی از قدرتمندترین نمونه های بازار به حساب می آید؛ حتی با این وجود که کاملاً بدون سیم کار می کند. سامسونگ با وعده ترکیب عملکرد قدرتمند، ارگونومیک انعطاف پذیر و تعمیر پذیری آسان این جارو - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برقی تازه را توسعه داده است و اعتقاد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دارد این ویژگی ها، POWERstick - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Pro را به ایده آل ترین جاروی هر خانه ای تبدیل می کند.

موتور Digital Inverter سامسونگ، قلب تپنده این جارو برقی است که به ادعای سامسونگ، - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می تواند با سرعت گردباد چرخیده و به لطف - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - قدرت 150 واتی هر چیزی را روی هر سطحی مکش کند.این جارو همراه با دو برس به دشت مشتریان می رسد که هر یک روی طبله ای جداگانه سوار می شوند و روند تمیزکاری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را سرعت می بخشند. گفتنی است که هر دو - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برس، با سرعت 500 دور در دقیقه می چرخند و می توانند در جهت مخالف نیز بگردند تا خاک را در یک نقطه جمع و سپس مکش کنند.

با باتری غیرقابل تعویض لیتیون یونی و 32.4 ولتی POWERstick Pro، جارو برقی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تازه سامسونگ می تواند با هر شارژ، تا 40 دقیقه کار کند و وقتی که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در حال - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - استفاده نیست، با باتری پک مجدداً شارژ می - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شود. سامسونگ می گوید که POWERstick Pro می تواند تا 5 سال عمر مفید داشته باشد و بدون کاهش قدرت شما را - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - همراهی خواهد کرد. کمپانی کره ای ضمناً افزوده که جارو برقی مورد بحث فشار بسیار ناچیزی به کمر شخص وارد می کند و دسترسی به پایین ترین سطوح، مانند بخش زیرین لوازم خانگی به سهولت صورت می گیرد.

- تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone