🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  2. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  4. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  5. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42247.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کارت حافظه مایکرو اس دی ۴۰۰ گیگابایتی سندیسک معرفی شد

چندی پیش در جریان نمایشگاه کالاهای الکترونیک برلین موسوم به آیفا سندیسک از بزرگ ترین کارت مایکرو اس دی دنیا که البته قیمت گزافی هم دارد رونمایی کرد. این محصول که نخستین کارت مایکرو اس ...

چندی پیش - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در جریان نمایشگاه کالاهای الکترونیک برلین موسوم به آیفا سندیسک از بزرگ ترین کارت مایکرو اس دی دنیا که البته قیمت گزافی هم دارد رونمایی کرد.

این محصول که نخستین کارت مایکرو اس دی ۴۰۰ گیگابایتی دنیاست از فردا به سرتاسر جهان ارسال می شود و قیمتی در حدد ۲۵۰ دلار دارد.

طبق اعلام شرکت سازنده این حافظه ظرفیت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ذخیره سازی ۳۵ ساعت ویدیو فول اچ دی را دارد و به همین خاطر بیشتر برای کاربران دوربین های ورزشی یا اکشن کم و همچنین دارندگان کنسول های بازی مناسب است.

علاوه بر این انتظار می رود که دارندگان پهپاد، علاقمندان به دوربین های گوپرو و همچنین طرفداران نینتندو سوییچ - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نیز از جمله مشتریان هدف این کارت حافظه سندیسک باشند.

نرخ انتقال داده این کارت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تا صد مگابایت بر ثانیه اعلام شده؛ بدان معنا که می توانید ۱۲۰۰ عکس را ظرف تنها یک دقیقه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به دستگاه مورد نظرتان انتقال دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone