🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  4. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  5. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42255.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

وب سایت ویکی لیکس توسط گروه OurMine هک شد

به نظر می رسد وب سایت ویکی لیکس اخیراً توسط گروهی موسوم به OurMine هک شده که پیشتر مسئولیت هک اکانت مدیران عامل مطرح حوزه تکنولوژی، کمپانی ها و وب سایت های خبری را برعهده ...

به نظر می رسد وب سایت ویکی لیکس اخیراً توسط گروهی موسوم به OurMine هک شده که پیشتر مسئولیت هک اکانت مدیران عامل مطرح حوزه تکنولوژی، کمپانی ها و وب سایت های خبری را برعهده داشته است.

سلام، این OurMine است، نگران نباشید ما در حال تست امنیت شما... اوه صبر کن، این یک تست - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - امنیت نیست! ویکی لیکس، یادت می آید وقتی را که ما را به چالش هک کردنت دعوت کردی؟

انانیموس، وقتی که سعی کردی با اطلاعات غلط، ما را به خاطر حمله به ویکی لیکس - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بد جلوه دهی را به یاد داری؟ بفرمایید! یک گروه، همه شما را شکست داد. بیایید هشتگ WikileaksHack را در توییتر ترند کنیم.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

از هر منطقه ای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که وب سایت خبرگزاری ویکی لیکس - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را باز می کردید، این پیغام به نمایش در می آمد و در حالی که این مطلب نوشته می شود، پیغام تعلیق شدن اکانت ویکی لیکس در صفحه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اصلی وب سایت به چشم می خورد و سخنگویان ویکی لیکس هیچ واکنشی به موضوع نشان نداده اند.

سال گذشته، گروه OurMine اکانت جک دورسی، مدیرعامل توییتر را هک کرد و به سپس به سراغ اکانت ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل در وب سایت Quora رفت. این گروه همچنین پس از انتشار مقاله ای که هویت یکی از اعضای OurMine را افشا می کرد، مسئولیت حمله به وب سایت هایی نظیر Variety و BuzzFeed را برعهده گرفت. اوایل ماه جاری میلادی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نیز، اکانت های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کمپانی HBO در شبکه های اجتماعی مختلف، آخرین قربانی های OurMine بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone