🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  3. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  4. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  5. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42243.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آلکاتل از چهار موبایل میان رده جدید در نمایشگاه IFA رونمایی کرد

کمپانی آلکاتل در نمایشگاه IFA 2017 چهار تلفن هوشمند میان رده به نام های «Idol 5S» ، «Idol 5» و «A7 XL» ، «A7» را معرفی کرده که همگی به اسکنر اثر انگشت در پشت ...

کمپانی آلکاتل در نمایشگاه IFA 2017 چهار تلفن هوشمند میان رده به نام های «Idol 5S» - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ، «Idol 5» و «A7 XL» ، «A7» را معرفی کرده که همگی به اسکنر اثر انگشت در پشت بدنه مجهز شده اند. در ادامه مشخصات و تصاویر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آنها را از نظر می گذرانید:

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیتعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

تلفن «Idol 5S» به یک نمایشگر 5.5 اینچی IPS با رزولوشن 1080p مجهز شده و از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و سنسور سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

موبایل مورد بحث همچنین از چیپست هشت هسته ای «Helio P20» مدیاتک در کنار رم 3 گیگابایتی و باتری 2850 میلی آمپری برخوردار بوده، و هم اکنون با قیمت 400 یورو در اروپا قابل خریداری است.

نکته قابل توجه درباره Idol 5S، ارائه قابلیتی به نام «App Cloner» است که به کاربر اجازه می دهد با حساب های کاربری مختلف به صورت همزمان در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - یک اپلیکیشن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - (مانند اینستاگرام) فعال بوده و به عنوان مثال اکانت رسمی و اکانت خصوصی خود را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - یکجا مدیریت نماید.

Alcatel Idol 5

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

مدل «Idol 5» تقریباً - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مشابه Idol 5S بوده و فقط در زمینه دوربین با سنسور 13 - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در پنل پشتی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، و همچنین استفاده از چیپست چهار هسته ای «MT6753» - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مدیاتک با برادر خود تفاوت داشته و با قیمت 240 یورو به فروش می رسد.

Alcatel A7 XL

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیتعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

«A7 XL» همان طور که از پسوندش پیداست، در رده فبلت ها قرار گرفته و با نمایشگر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 6 اینچی تمام اچ دی خود، از باتری 4000 میلی آمپری و رم 3 گیگابایتی برخوردار بوده و به یک چیپست هشت هسته ای «MT6750S» مدیاتک مجهز شده است.

نکته جالب درباره اسمارتفون مورد بحث، استفاده از ماژول دوربین دوگانه بوده که از ترکیب سنسورهای 12 - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده و خصوصاً برای ثبت تصاویر پرتره توسعه یافته است. لازم به ذکر است که A7 XL با قیمت 280 یورو - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به بازار عرضه خواهد شد.

Alcatel A7

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیتعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیتعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

در نهایت «A7» نیز از مشخصات یکسانی با نسخه XL بهره مند است با این تفاوت که در تلفن مذکور، ماژول دوربین دوگانه جای خود را به یک حسگر 16 مگاپیکسلی داده و نمایشگر 6 اینچی نیز با نمونه کوچکتر 5.5 اینچی تعویض شده است. موبایل A7 در زمان عرضه قیمتی معادل 230 یورو خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوپاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** تلویزیون شیائومی mi tv P1E شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone