🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  4. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42258.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی نزدیک تر به نمایشگر OLED FullVision در موبایل ال جی V30

در حالی که تنها اندکی بیش از یک ساعت از رونمایی رسمی LG V30 می گذرد، اطلاعات مربوط به این پرچمدار تازه طی هفته های اخیر در فضای مجازی افشا شده اند. یکی از نخستین ...

در حالی که تنها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اندکی بیش از یک ساعت از رونمایی رسمی LG V30 می گذرد، اطلاعات مربوط به این پرچمدار تازه طی هفته های - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اخیر در فضای مجازی افشا شده اند. یکی از نخستین اطلاعات افشایی، بهره گیری از نمایشگر OLED FullVision بود که نخستین نمایشگر نوع خود - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در سری V به حساب می آید و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - V30 را به نخستین موبایل LG با نمایشگر OLED از زمان عرضه G Flex 2 تبدیل می کند.

ال جی برای مدت های طولانی، سردمدار تکنولوژی OLED بوده است. در واقع، اگر بخواهید تلویزیونی OLED بخرید، پنل آن احتمالاً توسط ال جی ساخته شده است. با این همه، کمپانی کره ای از این تکنولوژی استفاده چندان قابل توجهی در موبایل های خود نداشته است. نمایشگر G Flex 2 - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چندان منحصر به فرد نبود، آیا نمایشگر V30 قرار است بهتر باشد؟

قطعاً بله. نمایشگر V30 بسیار زیبا به نظر می رسد و این موضوع از تصاویر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هم مشهود است. V30 احتمالاً از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بهترین نمایشگر ممکن در میان تمام اسمارت فون های ال جی بهره می برد؛ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رنگ ها زنده هستند و مشکی ها، واقعاً مشکی هستند؛ درست همانطور که از یک نمایشگر OLED انتظار دارید.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

پنل های OLED کارکرد متفاوتی نسبت به LCD دارند؛ در این پنل ها، هر پیکسل می تواند به صورت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جداگانه خاموش شود و به همین خاطر، رنگ مشکی واقعاً مشکی به نظر می رسد. LCD ها کاملاً Backlit هستند و به همین خاطر حتی زمانی که هیچ چیزی نشان نمی دهند، فکر می کنید روشن هستند.

موبایل های V10 و V20، به پنل LCD مجهز بودند و حتی هنگامی که نمایشگر خاموش بود، می توانستید نور نمایشگر ثانویه را ببینید. البته در V30، دیگر خبری از نمایشگر ثانویه نیست و ال جی این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بار به استفاده از نوار شناور - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و نمایشگر همیشه روشن روی آورده است.

کاربران - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در صورتی که از حالت پیش فرض نمایشگر لذت نبرند، می توانند تنظیمات آن را تغییر دهند. چهار حالت مختلف به نام های «معمولی»، «بهترین برای تماشای فیلم»، «بهترین برای تماشای عکس» و «بهترین برای وب» در نظر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - گرفته شده و ضمناً تنظیماتی برای تعیین میزان حرارت و میزان RGB نیز وجود دارد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

افرادی که قادر به بررسی زودهنگام نمایشگر V30 بوده اند می گویند مشاهده محتویات صفحه زیر نور مستقیم خورشید دشوار است که امری رایج برای موبایل های ال جی به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حساب می آید. البته این مشکل را می توان به سهولت با افزایش روشنایی حل کرد و ضمناً حالتی به نام «تماشای آسوده» در نظر گرفته شده که نور آبی را در شب و به هنگام خواب کاهش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می دهد.

نمایشگر FullVision موبایل تازه ال جی، از P-OLED استفاده می کند که با دیگر OLED های موجود در بازار تفاوت دارد. به صورت معمول، نمایشگر های P-OLED عملکرد ضعیف تری نسبت به همتایان خود دارند و به همین خاطر، بیشتر به عنوان نمایشگر پوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرند. دقیقاً نمی دانیم نمایشگر V30 در صورت برخورد با زمین، تا چه حد از خود مقاومت نشان می دهد اما - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قطعاً یکی از خوش منظر ترین نمایشگرهای موجود در بازار موبایل های هوشمند است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone