🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  2. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  3. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42249.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

لنوو از هدست واقعیت ترکیبی «Explorer» رونمایی کرد

نه آکیلس و HTC با هدست‌های واقعیت مجازی گران و نیازمند کامپیوترهای قوی، و نه هدست‌های واقعیت‌ مجازی کم کیفیتی که به موبایل‌تان برای رندر تصاویر نیازمندند. مایکروسافت و شرکایش دقیقاً به دنبال نقطه‌ای در ...

نه آکیلس و HTC با هدست‌های واقعیت مجازی گران و نیازمند - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کامپیوترهای قوی، و نه هدست‌های واقعیت‌ مجازی کم کیفیتی که به موبایل‌تان برای رندر تصاویر نیازمندند. مایکروسافت و شرکایش دقیقاً به دنبال نقطه‌ای در میان این دو راهکار برای فناوری واقعیت مجازی هستند تا آن را با قیمت و کیفیتی مناسب فراگیر کنند.

پس از رونمایی از هدست واقعیت مجازی مجهز به نمایشگر (HMD) از سوی Dell با نام Visor، حالا نوبت به شرکت چینی لنوو رسیده تا هم‌پیمان مایکروسافت شده و برای پلتفرمی که ردموندی‌ها توسعه داده‌اند، - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هدستی تازه را معرفی کند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

هدست جدید لنوو «Explorer» نام دارد و از واقعیت ترکیبی ویندوز نیرو می‌گیرد. سخت‌افزار آن هم تفاوت چندانی با رقیبای دیگرش که اتفاقاً آنها هم از شرکای مایکروسافت هستند، ندارد.

Explorer - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از سنسورهایی بهره می‌برد که آن را از پایش توسط دستگاهی بیرونی بی‌نیاز می‌کند و خود هدست می‌تواند موقعیت فیزیکی کاربرش را به سادگی تشخیص دهد. درون آن نیز دو نمایشگر با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۴۴۰ قرار گرفته و از دو پورت HDMI و USB نوع A هم بهره می‌برد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

همانطور که مایکروسافت در روزهای گذشته خبر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - داد، برای استفاده از هدست‌های اینچنینی می‌توان از کامپیوترهای ویندوزی با کارت‌های گرافیکی مجتمع استفاده کرد و در حالت واقعیت ترکیبی، کیفیتی معادل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ۶۰ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فریم بر ثانیه را به دست آورد اما در صورتی که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سیستم شما قوی تر باشد و کارت گرافیک انویدیا GTX 965M یا AMD - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - RX 460M و یا از نوع بهتری برخوردار باشد، می‌توانید به راحتی ۹۰ فریم بر ثانیه را نیز دریافت کنید.

سازنده‌ی چینی Explorer خبر می‌دهد که از آغاز اکتبر کاربران می‌توانند این هدست را با قیمت ۳۴۹ دلار خریداری کنند، هرچند که یک نسخه دیگر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نیز با کنترلرهای حرکتی عرضه می‌شود که ۴۴۹ دلار قیمت خورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone