🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  2. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  3. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42226.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

شارژر جدید سندیسک برای آیفون، از اطلاعات کاربر نسخه پشتیبان تهیه می کند

بسیاری از کاربران تلفن های هوشمند از فرآیند پشتیبان گیری اطلاعات گریزانند و اغلب تا پیش از مشاهده ارور پر شدن حافظه، اقدامی در جهت ساماندهی به داده های موجود در موبایل خود نمی کنند. ...

بسیاری از کاربران تلفن های هوشمند از فرآیند پشتیبان گیری اطلاعات گریزانند و اغلب تا پیش از مشاهده ارور پر شدن حافظه، اقدامی در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - جهت ساماندهی به داده های موجود در موبایل خود نمی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کنند.

مشکل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مورد بحث برای صاحبان آیفون (که از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند) جدی تر بوده و به همین خاطر کمپانی سندیسک با معرفی محصول جدیدی، تلاش کرده این بخش از بازار را در اختیار بگیرد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

ابزار جدید شرکت مورد اشاره با نام «iXpand Base» در واقع یک شارژر 15 واتی موبایل بوده که علاوه بر پر کردن باتری آیفون، به صورت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خودکار از تصاویر، ویدیوها و مخاطبین جدید کاربر بک‌آپ گرفته و در خود ذخیره می کند.

شارژر سندیسک می‌تواند اطلاعات کاربر را به یک کارت حافظه مجزا نیز انتقال دهد

اطلاعات مذکور سپس از طریق یک کابل USB به کامپیوتر شخصی انتقال یافته و یا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در صورت تمایل، روی یک کارت حافظه SD جداگانه ذخیره می شوند. همچنین امکان مدیریت فایل های موجود در iXpand Base با استفاده از اپلیکیشن مخصوص iOS نیز فراهم بوده و کاربر می تواند داده های خود را بدون نیاز به کامپیوتر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اصلاح کند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

گفتنی است سندیسک شارژر iXpand Base خود را در چهار مدل 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - معرفی کرده که با قیمت های 50، 100، 140 و 200 دلار به فروش خواهند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone