🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42241.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

شاید آپدیت Fall Creators ویندوز ۱۰ روز ۲۵ مهر عرضه شود [به روز رسانی: تایید شد]

مدت هاست که می دانیم مایکروسافت در تدارک ارائه یک آپدیت بزرگ برای ویندوز ۱۰ در پاییز امسال است، اما از تاریخ دقیق آن تا امروز اطلاعی در دست نبود. حال به لطف اطلاعات درز ...

مدت هاست که می دانیم مایکروسافت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در تدارک ارائه یک آپدیت بزرگ برای ویندوز ۱۰ در پاییز امسال - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است، اما از تاریخ دقیق آن تا امروز اطلاعی در دست نبود. حال به لطف اطلاعات درز کرده از طرف کمپانی لنوو می دانیم که این رویداد احتمالاً در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) به وقوع خواهد پیوست.

طبق گزارش وبسایت PC World، تاریخ عرضه آپدیت جدید ویندوز ۱۰ به طور اتفاقی در صفحه معرفی تبلت هیبریدی Miix 520 لنوو ذکر شده بود. صفحه ای که در حال حاضر از دسترس خارج شده است.

طبق شنیده ها آپدیت Fall Creators ویندوز ۱۰ شامل موارد تازه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ای از جمله هوش مصنوعی اختصاصی برای مبارزه با بدافزارها، قابلیت های جدید کورتانا و همچنین امکان تشخیص دستخط خواهد بود.

تا زمان - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اعلام رسمی از طرف کمپانی ردموندی نمی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - توان به طور قطع به اطلاعات - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - منتشر شده استناد نمود، اما به هر حال آپدیت مذکور مطابق نامش می بایست در فصل پاییز - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - منتشر شود.

البته برخی کارشناسان باور دارند که مایکروسافت هنوز فرصت بیشتری نیاز دارد تا بتواند - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تکنولوژی واقعیت ترکیبی خود را هر چه بیشتر با ویندوز ادغام نماید. پس همچنان امکان به تعویق افتادن عرضه آپدیت مورد اشاره وجود خواهد داشت.

 

به روز رسانی:

روز گذشته مایکروسافت در جریان IFA 2017 رسما تایید کرد که آپدیت بعدی ویندوز ۱۰ با نام  Creators Update در تاریخ ۲۵ - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مهر منتشر می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone