تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10141.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نماینده شیائومی در ایران: هیچ مشکلی موبایل کاربران ایرانی را تهدید نمی‌کند

شرکت رایانه همراه کیان که خود را نماینده رسمی محصولات شیائومی در ایران و همچنین واردکننده رسمی این برند معرفی می‌کند، در گفتگو با دیجیاتو ایجاد هرگونه مشکل برای گوشی‌های شیائومی در ایران به خاطر ...

شرکت رایانه همراه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - کیان که خود را نماینده رسمی محصولات شیائومی در ایران و همچنین واردکننده رسمی این برند معرفی می‌کند، در گفتگو با دیجیاتو ایجاد هرگونه مشکل برای گوشی‌های شیائومی در ایران به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - خاطر تحریم‌ها را رد کرد.

«نوید پاشاپور» مدیرعامل شرکت رایانه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - همراه کیان ضمن رد ادعاهای مطرح شده مبنی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - بر اینکه شرکت شیائومی به خاطر تحریم‌ها قصد دارد تا گوشی‌های فروخته شده در بازار ایران را غیر فعال کند، تاکید کرد که این موضوع توسط آنها و همکارانشان - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - در کشور مبدا این کمپانی بزرگ یعنی چین بررسی شده و قرار نیست چنین اتفاقی برای گوشی‌های ایرانی رخ بدهد. پاشاپور با تاکید بر اینکه طی روزهای اخیر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - آپدیت‌هایی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - برای انواع گوش‌های شیائومی عرضه شده که مشکل تماس اضطراری را برای کاربران - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - رفع کرده به دیجیاتو گفت:

«تلاش یک ماهه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - و شبانه روزی همکارانمان با دیگر مسئولان شیائومی در چین منجر به این شد که بتوانیم کاری کنیم تا چنین آپدیتی برای تمامی مدل‌های پرفروش شیائومی در بازار ایران عرضه شود. با دریافت این آپدیت مشکل عدم تماس اضطراری برای کاربران و دارندگان این گوشی‌ها حل خواهد شد و درست زمانی که چنین اتفاقی بعد از چندین روز تلاش و پشتکار به دست آمده، چنین خبری منتشر می‌شود که صحت هم - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - ندارد.»

مدیرعامل شرکت رایانه همراه کیان به دیجیاتو می‌گوید که قرار نیست هیچ مشکلی برای گوشی‌های شیائومی رخ بدهد و خبری از اعمال چنین تحریم‌هایی برای کاربران - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - داخل کشور از سوی این کمپانی وجود ندارد. به گفته پاشاپور مردم نباید نگرانی در این مورد داشته باشند.

روز گذشته خبری مبنی بر احتمال غیرفعال شدن گوشی‌های شیائومی در بازار ایران مطرح شد که نگرانی‌های زیادی را برای کاربران داخلی فراهم کرد. انجمن واردکنندگان موبایل ضمن رد تلویحی این خبر اعلام کرده بود که هیچ موضع - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - گیری رسمی از سوی شیائومی در اینباره صورت نگرفته - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - است. این انجمن به دیجیاتو گفته بود که اگر هم روزی تحریم‌هایی از سوی شیائومی برای کاربران ایرانی رخ بدهد، دولت باید به موضوع وارد شود.

پیگیری‌های دیجیاتو از دیگر واردکنندگان گوشی‌های شیائومی نیز حکایت از این دارد که خبر منتشر شده درباره غیر فعال شدن گوشی‌های این برند در ایران درست نیست. برخی از این فعالان به دیجیاتو گفتند که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - با وندورها و واسطه‌هایی که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - این گوشی‌ها را از آنها می‌خرند در اینباره سوال کردند - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر گالیکش استان گلستان - و به آنها اطمینان داده شده که قرار نیست چنین اتفاقی در بازار گوشی‌های شیائومی در ایران رخ بدهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نانیسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
میتونم یه سوال بپرسم مرکز شما اسلام آباد گالیکش تعمیر یخچال باکنشت انجام میده
پاسخ: بله در اسلام آباد شهر گالیکش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone