🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  5. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42224.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

صفحه گردان Technics SP-10R؛ محصول جدید پاناسونیک برای عاشقان موسیقی

کمپانی پاناسونیک در نمایشگاه IFA امسال بار دیگر به دنبال برند «Technics» خود رفته تا با معرفی یک «Turntable» یا صفحه گردان جدید و با کیفیت، عاشقان موسیقی را به وجد بیاورد. محصول مورد بحث ...

کمپانی پاناسونیک در نمایشگاه IFA امسال بار دیگر به دنبال برند «Technics» خود رفته تا با معرفی یک «Turntable» یا صفحه گردان جدید و با کیفیت، عاشقان موسیقی را به وجد بیاورد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

محصول مورد بحث «SP-10R» نام داشته و در واقع به عنوان نسخه امروزی مدل «SP10MK2» که در سال 1975 وارد بازار - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شد، معرفی شده است. جالب اینجاست که پاناسونیک ترن تیبل جدید خود را «با کیفیت ترین ترن تیبل direct-drive تا به امروز» خوانده و آن را مخصوص خوره های موسیقی معرفی کرده است.

SP-10R کمترین نویز و ارتعاش - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را در میان محصولات موجود در بازار دارد

در نگاه اول، SP-10R از طراحی چشم نوازی برخوردار بوده و صفحه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 7 کیلوگرمی برنجی آن در کنار منبع تغذیه مجزا، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. به گفته پاناسونیک، دلیل جدا کردن منبع تغذیه از صفحه گردان، کاهش هرچه بیشتر نویز و ارتعاشات اضافی بوده که باعث شده SP-10R با نرخ 0.015 درصد، رکورد بسیار خوبی در مقایسه با ترن تیبل های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نرمال با 0.25 درصد نویز داشته باشد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

از طرف دیگر شرکت سازنده ادعا می کند که محصول اخیر، با نسبت سیگنال به نویز 92 دسیبل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بهترین نمونه موجود در بازار است که البته باید توجه داشت کاربران عادی، تفاوت خاصی در نسبت های بالای 60 دسیبل حس نمی کنند که چنین موضوعی مسلماً فقط برای عاشقان موسیقی اهمیت خواهد داشت.

طبق اظهارات پاناسونیک، SP-10R تابستان سال آینده (با قیمت نامعلوم) وارد بازار می شود که با توجه به نحوه قیمت گذاری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - محصولات قبلی سری Technics، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - احتمالاً شاهد مطالبه مبلغ گزافی از سوی کمپانی تولیدکننده خواهیم بود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

تکنولوژی هولوگرافیک موسیقیدانان درگذشته را به صحنه باز می گرداند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone