تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33080.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اولین تصاویر لو رفته از نسخه موبایل Call of Duty گرافیک بالای بازی را نشان می‌دهند

اکتیویژن در این چند سال فرصت خوبی را در عرصه بازی‌های موبایل از دست داده و حالا نه با یکی بلکه دو بازی می‌خواهد همه چیز را به یک باره جبران کند. آن‌ها در همکاری ...

اکتیویژن در این چند سال فرصت خوبی را در عرصه بازی‌های موبایل از دست داده و حالا نه با یکی بلکه دو بازی می‌خواهد همه چیز را به یک باره جبران کند. - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آن‌ها در همکاری با استودیوی کینگ، سازنده کندی کراش، مشغول ساخت یک - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نسخه اکشن - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از کال آو دیوتی هستند و به همراه آن کمپانی تنسنت، ناشر پابجی موبایل و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - Arena of Valor، هم برنامه دارد کال آو دیوتی دیگری را برای موبایل منتشر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کند.

از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - چند روز پیش تصاویری مرتبط به بازی دوم در سراسر اینترنت دست به دست شده است. به نظر می‌رسد تنسنت تست بتای محدود بازی را آغاز کرده و همین مسئله نیز فرصتی را فراهم کرده تا برای اولین شاهد این عنوان باشیم؛ گرافیک فوق‌العاده بالا، حضور نقشه‌های قدیمی و البته رابط کاربری بد مهمترین چیزهایی هستند که در این تصاویر می‌توانیم ببینیم.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی
بازی توسط استودیوی معروف Timi، یکی از زیرمجموعه‌های تنسنت، ساخته می‌شود. این سازنده قبلا با Arena of Valor و Contra Return توانایی‌اش در توسعه‌ بازی‌های موفق را ثابت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کرده است.

تنسنت در بازی‌های اخیرش همیشه توانایی خود در برداشتن محدودیت‌های گرافیکی گوشی را به رخ کشیده و تصاویر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جدید کال آو دیوتی موبایل باز همین مسئله را اثبات می‌کنند. همچنین در دو تصویر لو رفته از بازی، محیط‌ها - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شباهت زیادی به نقشه‌های محبوب Hijacked و Nuketown دارند.

با توجه به اینکه در این دو نقشه محیط کوچک‌تر است، حضور آن‌ها در کال آو دیوتی موبایل منطقی به نظر می‌رسد و احتمالا باید منتظر نقشه‌های محبوب بیشتری هم باقی بمانیم. جالب اینجاست اکانت توییتری که عکس‌ها را لو داده، ادعا کرده که نسخه نهایی بازی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ممکن است دارای حالت زامبی (Zombie Mode) هم باشد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اگر این شایعه رنگ و بوی حقیقت به خودش بگیرد، تمام آن چیزهایی که طرفداران می‌خواهند را کال آو دیوتی موبایل خواهد داشت. بد نیست بدانید کال آو دیوتی ساخته شده توسط تنسنت اولین نسخه از این بازی روی تلفن‌های هوشمند نیست و اکتیویژن سه بازی Call of - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - Duty: Strike Team، Call of Duty: Heroes و Call of Duty: Black Ops Zombies را هم قبلا منتشر کرده است.

عناوینی که البته تفاوت‌های زیادی با نسخه‌های اصلی کال آو دیوتی داشتند و چیزی که پروژه‌های تنسنت و استودیوی کینگ را هیجان انگیز‌تر کرده، نزدیک‌تر بودن گیم پلی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آن‌ها به کال آو دیوتی‌های کنسول‌ها است. هنوز تاریخی برای عرضه کال آو دیوتی تنسنت مشخص نشده و تنها می‌دانیم بازی ابتدا برای چین عرضه خواهد شد. برای دیدن بقیه تصاویر، روی آن‌ها کلیک کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone