🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40223.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن Adobe Scan حالا به کمک هوش مصنوعی مستندات داخل موبایل را می یابد

اپلیکیشن Adobe Scan اخیراً قابلیت تازه ای معرفی کرده و از این پس به شما در یافتن مستندات مورد نیازتان کمک کرده و اجبار به اسکرول در میان انبوه تصاویر موجود در گالری را از ...

اپلیکیشن Adobe Scan اخیراً قابلیت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تازه ای معرفی کرده و از این پس به شما در یافتن مستندات مورد نیازتان کمک کرده و اجبار به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اسکرول در میان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - انبوه تصاویر موجود در گالری را از بین می برد. این اپلیکیشن حالا از تشخیص کاراکتر اپتیکال و تکنولوژی Adobe Sensei بهره برده و موبایل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تان را برای یافتن رسیدها، فرم ها، تصاویر و کارت های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تجاری اسکن می کند.

پس از این، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تمام مستندات به یک فایل پی دی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اف جستجوپذیر تبدیل می شوند که امکان به اشتراک گذاری آن نیز وجود دارد. ادوبی اسکن با آکروبات هم سازگاری دارد و می توانید نظر و امضا را هم به مستندات اضافه کنید و سپس آنها را به مایکروسافت آفیس انتقال دهید.

اپلیکیشن ادوبی به شما اجازه می دهد تا براساس نام یا تاریخ، به جستجو در میان فایل ها بپردازد. اگر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از آیفون یا آیپد استفاده می کنید، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فایل های ادوبی اسکن از طریق اپلیکیشن Files سیستم عامل iOS 11 هم قابل مشاهده هستند. از طرف دیگر، کاربران اندرویدی می توانند - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به اسکن های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خود در حالت آفلاین دسترسی داشته باشند.

ادوبی مدعی شده که قابلیت شفاف سازی تصاویر را نیز در اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خود بهبود داده و به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - همین خاطر، اسکن مستنداتی که تا شده اند وضوح بیشتری خواهد داشت. گفتنی است در صورت خرید اشتراک فضای ابری Adobe's Ducument Cloud، امکان ادیت، منظم کردن مستندات و امضای دیجیتالی آنها نیز برای کاربران مهیا می شود. نسخه به روزرسانی شده Adobe Scan همین حالا به صورت رایگان روی دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone