🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  3. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12464.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

عزم جدی اپل برای حذف ناچ: اشاره پتنت جدید به تاچ آیدی و فیس آیدی زیر نمایشگر

اپل به تحقیق درباره سنسورهای نوری با قابلیت عبور نور از نمایشگر ادامه می‌دهد و ممکن است با استفاده کردن از آن‌ها در فیس آیدی و تاچ آیدی، بریدگی را از نمایشگر آیفون‌های آینده حذف ...

اپل به تحقیق درباره سنسورهای نوری با - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سقز استان کردستان - قابلیت عبور نور از نمایشگر ادامه می‌دهد و ممکن است با استفاده کردن از آن‌ها در فیس آیدی و تاچ آیدی، بریدگی را از نمایشگر آیفون‌های آینده حذف کند.

بریدگی یا ناچ نمایشگر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سقز استان کردستان - که اولین بار با آیفون X معرفی شد، تقریباً تاکنون دست نخورده باقی مانده و اغراق نیست اگر بگوییم یکی از بزرگترین‌ها در دنیای موبایل به شمار می‌رود. برخی از سازندگان موبایل مثل سامسونگ به سمت استفاده از حفره رفته‌اند اما اپل همچنان از بریدگی استفاده می‌کند که طرفداران و مخالفان خود را دارد.

اپل پیشتر پتنت دیگری برای حذف بریدگی نمایشگر آیفون ثبت کرده بود و حالا با ثبت این پتنت نشان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سقز استان کردستان - داد که به طور جدی به کوچک کردن یا حذف این ضایعه فکر می‌کند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سقز استان کردستان

اپل در پتنت خود به سیستمی اشاره می‌کند که قادر به کوچک کردن ناچ آیفون بدون کاهش توانمندی‌های سیستم فیس آیدی است. اپل می‌خواهد نوعی سنسور تشخیص نور - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سقز استان کردستان - را زیر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سقز استان کردستان - نمایشگر آیفون قرار دهد و از آن به عنوان فیس آیدی و تاچ آیدی استفاده کند.

اپل در دو مثال نحوه بکارگیری این فناوری را توصیف کرده است. در مثال اول، سنسور تعبیه شده در پشت نمایشگر قادر به نقشه‌برداری از شیء لمس کننده (بخوانید انگشت) است و به بازگشت تاچ آیدی اشاره می‌کند. در این مثال به استفاده از سنسور نور محیط برای انجام عملیات اشاره شده است.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سقز استان کردستان

در مثال دوم، از مجموعه‌ای از دیودهای نوری (فوتودیود) یا سلول‌های خورشیدی برای کنار هم قرار دادن پیکسل‌های تصویر استفاده خواهد شد. سپس سیستم از سیگنال‌های الکتریکی ارسال شده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سقز استان کردستان - توسط فوتودیودها برای تشخیص شدت و رنگ استفاده خواهد کرد. این مثال به فیس آیدی یا همان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر سقز استان کردستان - سیستم تشخیص چهره آیفون اشاره کرده و به احتمال عرضه آیفون با دوربین سلفی زیر نمایشگر در آینده قوت می‌بخشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone