🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  2. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  4. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  5. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12466.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اندروید ۱۱ برای گلکسی A21s و One UI 3.1 برای گلکسی A51 منتشر شد

سامسونگ همچنان به انتشار آپدیت اندروید ۱۱ برای تلفن‌های هوشمند خود ادامه می‌دهد و در ایستگاه فعلی نوبت به گلکسی A21s رسیده است. این گوشی پایین‌رده تابستان پارسال معرفی شد و قرار بود در حوالی ...

سامسونگ همچنان به انتشار آپدیت اندروید ۱۱ برای تلفن‌های هوشمند خود ادامه می‌دهد و در ایستگاه فعلی نوبت به گلکسی A21s رسیده است. این گوشی پایین‌رده تابستان پارسال معرفی شد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر الوند استان زنجان - و قرار بود در حوالی اردیبهشت و خرداد امسال اندروید ۱۱ را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر الوند استان زنجان - دریافت کند. ولی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر الوند استان زنجان - سامسونگ زودتر از موعد جدیدترین نسخه اندروید را برای کاربران این گوشی منتشر کرده است.

آپدیت جدید گلکسی A21s با شماره A217NKSU5CUC7 شامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3 است. این به‌روزرسانی در حال حاضر از بازار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر الوند استان زنجان - خانگی سامسونگ یعنی کره جنوبی شروع به انتشار کرده اما خیلی زود به سایر بازارهای جهانی می‌رسد. انتظار داریم که عرضه سراسری آپدیت اندروید ۱۱ تا حوالی اردیبهشت و خرداد تکمیل شود.

از سوی دیگر، گلکسی A51 که از حوالی بهمن ماه دریافت اندروید ۱۱ و One UI 3 را آغاز کرده بود، حالا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر الوند استان زنجان - به One UI 3.1 مجهز می‌شود، چون سامسونگ انتشار این آپدیت را از بازار روسیه برای این تلفن هوشمند شروع کرده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر الوند استان زنجان - است. این به‌روزرسانی با شماره A515FXXU4EUC8 به دست کاربران می‌رسد و وصله امنیتی ماه آوریل ۲۰۲۱ را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر الوند استان زنجان - هم در بر می‌گیرد. نکته جالب این‌که گوشی‌های پیکسل گوگل هم هنوز وصله امنیتی آوریل را دریافت نکرده‌اند، اما سامسونگ این آپدیت را زودتر از همه به دست کاربران خود می‌رساند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر الوند استان زنجان

گلکسی A51 با آپدیت One UI 3.1 از قابلیت‌هایی مثل Eye Comfort Shield، افکت‌های مختلف برای تماس‌های ویدیویی، ویژگی حذف برچسب لوکیشن‌های جغرافیایی از تصاویر، قابلیت‌های جدید دوربین و چندین بهینه‌سازی کوچک در رابط کاربری بهره‌مند می‌شود. این آپدیت هم احتمالا در روزهای آینده برای کاربران جهانی گلکسی A51 منتشر خواهد شد.

اگر می‌خواهید ببینید که آپدیت‌های جدید سامسونگ برای گوشی شما در دسترس قرار گرفته یا نه، کافی است به تنظیمات دستگاه بروید و از بخش Software Update روی گزینه Download and install تپ کنید. در صورتی که آپدیت برای شما منتشر شده باشد، به‌راحتی می‌توانید آن را روی دستگاه خود نصب کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone