🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ هوا در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه وظیفه دارد از خروج محصولات احتراق توسط دودکش مطمئن شود.
  2. سوال: دلیل جوش اوردن پکیج چیست؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
  3. سوال: چرا آب مصرفی گرم است ولی رادیاتور ها گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است پکیج بخوبی کار کند اما هوای محبوس شده در رادیاتورها مانع گرم شدن آن ها می شود. راه حل این مشکل هواگیری از رادیاتورها برای خروج هوای محبوس از سیستم است.
  4. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات پکیج ها به صورت خودکار خاموش روشن می شوند که اگر به میزان طبیعی نباشد باید مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: پرشر سوئیچ آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12467.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

کشف جاسوس افزار اندرویدی که در پوشش آپدیت سیستم به دستگاه حمله می‌کند

اگرچه امنیت سیستم عامل اندروید در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته، اما همچنان شاهد حملات به آن به وسیله بدافزارها و جاسوس افزارها هستیم. حالا پژوهشگران امنیتی یک جاسوس افزار اندرویدی را شناسایی کرده‌اند که ...

اگرچه امنیت سیستم عامل اندروید در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته، اما همچنان شاهد حملات به آن به وسیله بدافزارها و جاسوس افزارها هستیم. حالا پژوهشگران امنیتی یک - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - جاسوس افزار اندرویدی را شناسایی کرده‌اند که به عنوان یک آپدیت سیستم کار می‌کند.

شرکت امنیتی «Zimperium» در گزارشی به این جاسوس افزار اندرویدی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - اشاره کرده و گفته به گونه‌ای طراحی شده که بدون اطلاع کاربر می‌تواند - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - داده‌هایش را به سرقت ببرد. این جاسوس افزار به اندازه‌ای - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - پیچیده‌ است که آیکون آن از لیست اپ‌ها مخفی می‌شود و همچنین میزان انتقال داده‌ها را محدود می‌کند.

این جاسوس افزار اندرویدی که - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - نیازی به دسترسی روت ندارد، برای گول زدن کاربر به عنوان یک آپدیت سیستم ظاهر می‌شود و کاربران تصور می‌کنند - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - که دستگاه‌ آن‌ها در حال بررسی یک - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - بروزرسانی است، در حالی که داده‌ها سرقت می‌شوند. این برنامه در هنگام کار یک نوتیفیکیشن با عنوان «جستجو برای بروزرسانی ...» نشان می‌دهد و حتی از آیکون گوگل هم استفاده می‌کند.

زمانی که کاربر این جاسوس افزار را نصب و فعال می‌کند، تروجان دسترسی از راه دور (RAT) می‌تواند دستورات را دریافت - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - کرده و اجرا کند که نتیجه‌اش ثبت و سرقت داده‌ها خواهد بود.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان

از برخی اقدامات این جاسوس افزار اندرویدی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرقت پیام‌های پیام‌رسان - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - فوری
  • سرقت فایل‌های دیتابیس پیام‌رسان فوری
  • بررسی بوکمارک‌ها و جستجوهای مرورگر پیش فرض شامل گوگل کروم، فایرفاکس و مرورگر اینترنت سامسونگ
  • ضبط صدا و تماس‌های تلفنی
  • ثبت تصاویر دوره‌ای از طریق دوربین اصلی یا سلفی
  • سرقت تصاویر و ویدیوها
  • نظارت روی موقعیت GPS
  • سرقت پیامک‌ها، مخاطبین و تاریخچه تماس‌های تلفنی

در صورتی که دستگاه کاربر روت باشد، برنامه‌هایی مانند واتس‌‌اپ در برابر این جاسوس افزار آسیب‌پذیر می‌شوند، البته این موضوع درباره نسخه‌های نه چندان جدید اندروید صادق است. در همین راستا بروزرسانی دستگاه‌های اندرویدی اهمیت بالایی دارد.

این جاسوس افزار برای اینکه شناسایی نشود، تنها حجم محدودی از داده‌ها را ثبت و آپلود می‌کند. برای مثال بجای ارسال یک تصویر با سایز کامل، یک تامبنیل از آن می‌گیرد و می‌فرستد تا حجم بسیار - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - کمتری داشته باشد.

گوگل در حال حاضر بیانیه کاملی درباره این جاسوس افزار منتشر نکرده، اما گفته - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - که از طریق گوگل پلی استور - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - در اختیار کاربران قرار نگرفته. با توجه به این موضوع، شمار - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خوانسار استان اصفهان - بالایی از کاربران اندروید با آن تماسی نداشته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone