🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28273.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

معاون دادستان کل کشور: نوآوری‌هایی مانند اسنپ تاثیر زیادی بر اشتغالزایی دارد

روز گذشته «جواد جاویدنیا» معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در بازدید از شرکت اسنپ، فضای مجازی را فرصت بکری برای اقتصاد کشور دانست و اشاره کرد که نوآوری‌هایی مانند سامانه اسنپ می‌تواند ...

روز گذشته «جواد جاویدنیا» - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - بازدید از شرکت اسنپ، فضای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - مجازی را فرصت بکری برای اقتصاد کشور دانست و اشاره کرد که نوآوری‌هایی مانند سامانه اسنپ می‌تواند تاثیر زیادی بر اشتغالزایی در این فضا داشته باشد.

در این بازدید «ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ ضمن اشاره - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - به رشد ۱۰۰ درصدی این سامانه در سال گذشته و ایجاد صدها هزار شغل مستقیم و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - غیر مستقیم، آمارهایی از رشد شرکت‌های زیرمجموعه گروه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - اینترنت ایران ارائه کرد. همچنین موضوعاتی از جمله چالش‌های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - پیش روی سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل مانند اصرار شهرداری‌ها بر خلق مجوز جدید و تحمیل هزینه بر این سامانه‌ها، لزوم برخورد قانونی و جلوگیری از برخوردهای سلیقه‌ای با کسب‌وکارها در این جلسه مطرح شد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل

معاون فضای مجازی دادستان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - کل کشور با اشاره به نام‌گذاری سال جاری تحت عنوان سال «رونق تولید» توسط مقام معظم رهبری، درباره تاثیر اسنپ در این حوزه گفت:

«‌فضای مجازی فرصت بکری است که منافع زیادی برای اقتصاد کشور در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - آن نهفته است. با انجام نوآوری‌هایی مانند سامانه اسنپ می‌توان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - در زمینه پیشرفت کشور و اشتغال گام‌های موثری در این فضا برداشت. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - اگر نگاه‌ها به این عرصه عوض شود و منفعت‌طلبی‌های شخصی، بخشی‌نگری و برخوردهای سلیقه‌ای با کسب‌و‌کارها کنار گذاشته شود می‌توان برای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور اقدامات موثری انجام - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - داد.»

همچنین ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، با اشاره به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - نامه دادستانی مبنی بر قانونی بودن فعالیت سامانه‌های هوشمند حمل‌و‌نقل در سراسر ایران، از کاهش مشکلات اسنپ در برخی از شهرها خبر داد.

جواد جاویدنیا ضمن تاکید مجدد بر وظیفه کسب‌و‌کارهای نوین در صیانت از حریم خصوصی و رعایت اصل ۲۵ قانون اساسی، در زمینه حل قانونی مشکلات مالیاتی استارتاپ‌ها قول همکاری داد. در پایان این دیدار، سرپرست معاونت فضای مجازی دادستان کل کشور با هیات همراه خود از بخش‌های مختلف اسنپ و سایر شرکت‌های زیرمجموعه گروه اینترنت ایران بازدید - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - به عمل آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone