🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  3. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41362.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نسخه اندروید اپلیکیشن Google Contacts به روز رسانی بزرگی دریافت کرد

گوگل ساعاتی پیش از انتشار یک به روز رسانی مهم برای نسخه اندروید اپلیکیشن Contacts خود خبر داده است. با دریافت این به روز رسانی و ارتقای اپ به نسخه 2.2، امکانات جدیدی را در ...

گوگل ساعاتی پیش از انتشار یک به روز رسانی مهم برای نسخه اندروید اپلیکیشن Contacts خود خبر داده است. با دریافت این به روز رسانی و ارتقای اپ به نسخه 2.2، امکانات جدیدی را در این اپ مشاهده می کنید که همگی در بهبود و ارتقای تجربه کاربری آن نقش بسزایی داشته اند.

اول از همه، تصاویر در ابعاد بزرگ (که در نسخه های پیشین از اپلیکیشن حذف - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شده بودند) مجددا به آن برگشته اند. بنابراین حالا می توانید در پروفایل هر مخاطب تصویر بزرگ تر و واضح تری از او را مشاهده نمایید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اما مضاف بر این، دکمه های تعاملی زیر عکس مخاطبین هم - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حالا میان شما و آن ها آسان تر از نسخه های قبلی ایجاد ارتباط می کنند. به لطف این دکمه ها می توانید از طریق پیامک، تماس تلفنی، چت ویدیویی یا ایمیل با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. همچنین برای مخاطبینی که آدرس شان را دارید یک دکمه مسیریابی اختصاصی تعبیه شده است.

و در نهایت آخرین تغییر ظاهری بزرگ اپ Contacts به کارت های مخصوص هر مخاطب مربوط می شود. اطلاعات هر کارت حالا کامل تر از گذشته شده و می توانید مواردی مثل سمت شغلی، شماره تلفن محل کار، موقعیت دفتر کار و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ... را نیز در آن ها مشاهده نمایید.

نسخه 2.2 اپ Google Contacts در بخش پیشنهادات هم تغییرات ریز و درشتی به خود دیده. به عنوان مثال، - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حالا در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اپ Contacts افرادی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که در سایر محصولات گوگل با آن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ها در ارتباط هستید برای اضافه کردن به دفترچه تلفن به شما پیشنهاد می شوند. همچنین به لطف دکمه جدیدی به نام MERGE ALL می توانید کلیه مخاطبین تکراری خود را در یک چشم به هم زدن با یکدیگر ترکیب نمایید.

همچنین اشاره به این نکته هم بد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نیست که در آخرین نسخه اپ Contacts امکان شخصی سازی وضعیت نمایش فهرست ها را هم خواهید داشت. به لطف این قابلیت قادر هستید که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فقط لیبل های مد نظرتان را در اپلیکیشن مشاهده نمایید.

برای دریافت این نسخه از Google Contacts می توانید همین حالا به گوگل پلی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone