🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29073.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کاز هیرای، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سابق سونی بازنشسته می‌شود

کازوئو هیرای، رئیس هیئت مدیره سونی که طی پنج سال گذشته سکان هدایت این شرکت را در بعضی از بحرانی‌ترین مقاطع در دست داشت، امروز اعلام بازنشستگی کرد. هیرای در سال 2012 به عنوان مدیر ...

کازوئو هیرای، رئیس هیئت مدیره سونی که طی پنج سال گذشته سکان هدایت این شرکت را در بعضی از بحرانی‌ترین مقاطع در دست داشت، امروز اعلام بازنشستگی کرد. هیرای در سال 2012 به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نکا استان مازندران - عنوان مدیر عامل شرکت سونی انتخاب شد؛ سالی که شرکت به خاطر بعضی سیاست‌های اشتباه، ضرری - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نکا استان مازندران - 6.4 میلیارد دلاری را تجربه کرده و وارد بحرانی عظیم شده بود.

هیرای تحت این شرایط با کاهش هزینه‌های شرکت و تمرکز بیشتر بر نقاط قوت سونی که سینما و بازی‌های ویدیویی هستند، توانست سونی را از گرداب بحران بیرون کشیده و مجددا به سوددهی برساند، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نکا استان مازندران - به طوری که شرکت در سال مالی 2017 به درآمدی بالغ بر 6.7 میلیارد دلار دست پیدا کرد.

اندکی پس از بازگشت اوضاع به حالت عادی، هیرای از سمت مدیر عاملی سونی استعفا داد و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نکا استان مازندران - صندلی خود را به مدیر ارشد مالی آن زمان یعنی کنیشیرو یوشیدا سپرد. از آن زمان تا کنون، هیرای وظیفه ریاست هیئت مدیره سونی را بر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نکا استان مازندران - عهده داشت اما امروز اعلام کرده که می‌خواهد به زودی از این سمت کناره‌گیری کند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نکا استان مازندران

هیرای با انتشار بیانیه‌ای رسمی، اعلام کرده که در تاریخ هجدهم ژوئن سال جاری از سمت ریاست هیئت مدیره سونی کناره‌گیری خواهد کرد اما همچنان به عنوان مشاور ارشد در زمان نیاز، در کنار اعضای هیئت مدیره حضور خواهد داشت. او در بخشی از این بیانیه می‌گوید:

«اطمینان دارم که تحت رهبری قدرتمند یوشیدا، همه در سونی در یک راستا حرکت خواهند کرد و آماده ساختن - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نکا استان مازندران - آینده‌ درخشان‌تری برای سونی خواهند بود. به همین - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نکا استان مازندران - خاطر، تصمیم به جدایی از سونی گرفتم که طی 35 سال گذشته همواره بخشی از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نکا استان مازندران - زندگی‌ام بوده است. از تمام کارمندان و ذی‌نفعان سونی که طی این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نکا استان مازندران - ماجراجویی با من همراه بودند، صمیمانه تشکر می‌کنم.»

جالب است بدانید که هیرای طی 35 سال حضورش در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نکا استان مازندران - شرکت سونی، کار خود را از قسمت موسیقی آغاز کرد. اما طی این سال‌ها سمت‌های مختلفی (از جمله ریاست بخش گیمینگ) را عهده‌دار بود که یکی از ثمره‌های - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نکا استان مازندران - آن، کنسول پلی‌استیشن 4 بوده است که با فروش 100 میلیون واحدی خود - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نکا استان مازندران - به پول‌سازترین محصول تمام دوران این شرکت تبدیل گشت.

با این وجود، هیرای هرگز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر نکا استان مازندران - نتوانست واحد موبایل سونی را به شکوه گذشته‌اش بازگرداند که همچنان ضرر و زیان قابل توجهی را تجربه می‌کند. اما نمی‌توان از نقش مؤثر او در خروج سونی از بحران‌های بزرگ و تصاحب بازار گیمینگ و دوربین‌های بدون آینه طی سال‌های اخیر غافل شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone