🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  2. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23711.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گوگل و موزیلا مانع جاسوسی دولت قزاقستان از شهروندان این کشور شدند

دولت قزاقستان با توسعه یک گواهینامه مخرب قصد جاسوسی از شهروندان این کشور را داشت ولی گوگل و موزیلا در اقدامی مشترک مانع اینکار شدند. دولت قزاقستان یک گواهی کلید عمومی (Root Certificate) توسعه داده ...

دولت قزاقستان با توسعه یک گواهینامه مخرب قصد جاسوسی از شهروندان این کشور را داشت ولی گوگل و موزیلا در اقدامی مشترک مانع اینکار شدند.

دولت قزاقستان یک گواهی کلید عمومی (Root Certificate) - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر پارس آباد استان اردبیل - توسعه داده که به سران این کشور اجازه می دهد فعالیت های اینترنتی رمزگذاری شده کاربران را رصد کنند. دولت این کشور سرویس دهندگان اینترنت را وادار کرده تا فقط در صورتی که کاربران این گواهینامه را روی مرورگر خود نصب کردند، به آنها اینترنت ارائه کنند.

گواهینامه مذکور در واقع یک تروجان است و دولت قزاقستان می تواند به کمک آن حمله ای که به MitM معروف - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر پارس آباد استان اردبیل - است را علیه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر پارس آباد استان اردبیل - کانکشن های HTTPS ترتیب داده و فعالیت اینترنتی کاربران را کنترل کند.

در حالت عادی سایت های HTTPS را نمی توان رصد کرد ولی دولت قزاقستان موفق شده تروجان را طوری طراحی کند تا این پروتکل امن را هم دور بزند. در لیست ۳۷ سایتی که فعالیت کاربران قزاق در آنها رصد می شده نام گوگل، - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر پارس آباد استان اردبیل - فیسبوک و توییتر به چشم می خورد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر پارس آباد استان اردبیل
آزادی اینترنت در قزاقستان بسیار کم است

تروجان مذکور در لیست سیاه کروم و فایرفاکس قرار گرفته و روی این مرورگرها نصب نمی شود. فایرفاکس به - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر پارس آباد استان اردبیل - محض شناسایی این گواهینامه اتصال را قطع کرده و - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر پارس آباد استان اردبیل - ارور می دهد. در مرورگر کروم نیز امکان نصب این گواهینامه وجود نداشته و به لیست سیاه کرومیوم اضافه شده تا مرورگرهای آینده نیز از آن در امان بمانند.

دولت قزاقستان در نهایت وادار به عقب نشینی شد

اوایل ماه - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر پارس آباد استان اردبیل - گذشته میلادی سه اپراتور در قزاقستان اینترنت کاربران را به دلیل نصب نکردن این گواهینامه محدود کردند. - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر پارس آباد استان اردبیل - گروهی از وکلای قزاق از این اپراتورها شکایت کردند. در پی این شکایت سازمان اطلاعاتی کشور قزاقستان وادار به عقب نشینی شد و با اعلام بیانیه ای هدف از توسعه این گواهینامه را «آزمایش» آن عنوان کرد و به کاربران اجازه حذف آن را داد.

قزاقستان 18 میلیون نفر جمعیت دارد و پژوهشگران می گویند تلاش های دولت این کشور در رصد شهروندان بی نتیجه بوده چون آنها فقط توانسته اند از تعداد بسیاری ناچیزی از کاربران جاسوسی کنند. سخنگوی کنسولگری قزاقستان در نیویورک از نظر دادن در این رابطه خودداری کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone