🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  3. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  4. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  5. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23710.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اینتل از ۸ پردازنده نسل دهم سری Comet Lake خود رونمایی کرد

اینتل امروز از ۸ پردازنده جدید نسل دهم خود رونمایی کرد. پردازنده های جدید سری Comet Lake اینتل با استفاده از فرایند ۱۴ نانومتری ساخته شده اند و سری Y  و U را در بر ...

اینتل امروز از ۸ پردازنده جدید نسل دهم خود رونمایی کرد. پردازنده های جدید سری Comet Lake اینتل با استفاده از فرایند ۱۴ نانومتری ساخته شده اند و سری Y  - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - و U را در بر می گیرند.

پیشرفته ترین عضو این خانواده چیپ Core i7-10710U نام دارد که نخستین تراشه شش هسته ای از سری U اینتل محسوب می شود، ۱۲ ریسمان را در بر می گیرد و نسبت به برخی از پردازنده های Ice Lake بیشینه سرعت کلاک بالاتری دارد.

البته چیپ های ۱۴ نانومتری جدید اینتل فاقد مزایای چیپ های ۱۰ نانومتری این شرکت هستند، ضمن آنکه مصرف انرژی بیشتری نسبت به چیپ های Ice Lake دارند. علاوه بر این هیچیک از آنها کارت گرافیک های مجتمع نسل ۱۱ این شرکت را ندارند. در مقابل سری Comet Lake از نسخه های قبلی کارت گرافیک های مجتمعی استفاده می کنند که پیشتر در تراشه های اینتل به کار - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - رفته - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - بود و فقدان حرف G در شماره مدل این تراشه ها نیز چنین موضوعی را تایید می کند.

به بیان دیگر اگر لپ تاپ خریداری شده شما کارت گرافیک اختصاصی AMD - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - یا انویدیا را نداشته باشد، پردازنده های نسل دهم به خودی خود توان گرافیکی چندان خوبی ندارند و بسته به بازی مورد نظرتان ممکن است شما را با مشکل روبرو - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - کنند.

اگر قبلا به خاطر نام گذاری عجیب و غریب چیپ های نسل دهم اینتل دچار سردرگمی شده بودید - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - باید بگوییم که این سردرگمی شما قرار - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - است بیشتر شود و تنها - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - راه تان برای - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - تشخیص چیپ های ۱۴ نانومتری اسم مدل آنها است.

 تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان

در سری Comet Lake همانطور که در تصویر بالا می بینید برای تشخیص سطح عملکرد چیپ باید به دنبال U یا Y در نام آنها بگردید. البته پردازنده های Ice Lake اینتل نیز به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - لحاظ فنی محصولاتی از دسته بندی U و Y هستند هرچند که این دو حرف را در نام آنها پیدا نمی کنید. در مقابل اینتل با اضافه کردن G و یک عدد به انتهای اسامی شان که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - واقع معرف وجود کارت گرافیک Iris - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - Plus در آن سری می شود آنها را متمایز کرده است.

نکته دیگر در مورد چیپ های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - ۱۴ نانومتری اینکه از حافظه های سریع LPDDR4x در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - لپ تاپ ها پشتیبانی می کنند که این علاوه بر پشتیبانی از Thunderbolt 3 - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - و وای - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - فای ۶ است که در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - دیگر پردازنده های نسل دهم هم وجود داشت. شرکت سازنده در بیانیه خبری خود همچنین اعلام کرده که برخی از این چیپ ها در لپ تاپ - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - های پروژه آتنا به کار خواهند رفت (منظور لپ تاپ هایی است که تا ۹ ساعت دوام می آورند).

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان

اما شاید بخواهید بدانید که این لپ تاپ ها دقیقا از چه زمانی وارد بازار می - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - شوند. طبق اعلام اینتل - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - این چیپ ها در محصولاتی استفاده خواهند شد که در فصل تعطیلات (حدودا چهارماه دیگر) وارد بازار می شوند. و با وجود آنکه چیپ های کم مصرف - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر صایین قلعه استان زنجان - تر Ice Lake در لپ تاپ های گران قیمت تری به کار خواهند رفت، این پردازنده ها احتمالا در الترابوک های ارزان تر، لپ تاپ های دو در یک و دیگر پی سی های باریک از جمله سرفیس و مک بوک های آتی مورد استفاده قرار می گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone