🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23704.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

جیمیل به زودی غلط‌های گرامری را تصحیح می کند

گوگل به زودی قابلیت جدیدی به جیمیل اضافه می کند که غلط های گرامری در ایمیل کاربر را پیدا کرده و جایگزین صحیح را پیشنهاد می دهد. همچنین بعضی از کلمات را نیز به طور ...

گوگل به زودی قابلیت جدیدی به جیمیل اضافه می کند که غلط های گرامری در ایمیل کاربر را پیدا کرده و جایگزین صحیح را پیشنهاد می دهد. همچنین بعضی از کلمات - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - را نیز به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - طور خودکار تصحیح خواهد کرد.

حتما تا به حال بارها به دلیل عجله یا ضعف در زبان انگلیسی ایمیل هایی با کلمات نادرست فرستاده اید. در بعضی اوقات این اشتباهات سطحی هستند - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - و قابل چشم پوشی. اما در صورت تکرار کلمات غلط در ایمیل ها خود را فردی غیر حرفه ای نشان خواهید داد. از این گذشته در بعضی موارد استفاده از کلمه نادرست می تواند معنی کلی ایمیل را تغییر داده و مخاطب را برنجاند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان
تصحیح دستی کلمات نادرست انگلیسی در جیمیل

حالا گوگل می خواهد کاری کند تا کاربران دیگر بعد از ارسال ایمیل انگلیسی شرمنده نشوند. هوش مصنوعی قابلیت مذکور پس از اضافه شدن به جیمیل، زیر جمله ها و کلمات نادرست خط آبی کشیده و کاربر می تواند با راست کلیک کردن روی آنها جایگزین - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - صحیح را انتخاب کند. گوگل با این ویژگی قطعاً بسیاری از کاربران را از تایپ کردن - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - بسیاری از لغت های انگلیسی سخت خلاص خواهد کرد.

در جیمیل موبایل سیستم مشابهی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - وجود دارد با این تفاوت که غلط های املایی را به طور خودکار تصحیح می کند. از این قابلیت در دسکتاپ محروم بودیم اما حالا گوگل قصد دارد تصحیح خودکار کلمات را به کامپیوترها هم - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - بیاورد. این ویژگی همزمان با تایپ کردن کاربر کلمات نادرست را شناسایی و به طور خودکار آنها را تصحیح می کند. این قابلیت در حال - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - حاضر فقط کلمات انگلیسی را درست می کند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان
قابلیت جدید کلمات نادرست را به شکل خودکار هم تصحیح می کند

ویژگی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - تصحیح غلط املایی اواسط ماه سپتامبر (شهریور) به تمامی حساب های G Suite اضافه خواهد شد. گوگل هنوز برنامه ای برای اضافه کردن این قابلیت به اکانت های عادی ندارد ولی احتمال دارد در روز ها یا هفته های آینده این موضوع مشخص شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone