🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  4. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23705.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

قاب برآمده Olixar به احتمال پشتیبانی آیفون 11 از اپل پنسل قوت بخشید

یک شرکت سازنده قاب چندین محافظ برای آیفون 11 طراحی کرده که یکی از آنها با قسمت پشتی برآمده به منظور سازگاری با قلم هوشمند اپل یعنی اپل پنسل (Apple Pencil) طراحی شده است. شرکت ...

یک شرکت سازنده قاب چندین - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریمان استان خراسان - محافظ برای آیفون 11 طراحی کرده که یکی از آنها با قسمت پشتی برآمده به منظور سازگاری با قلم هوشمند - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریمان استان خراسان - اپل یعنی اپل پنسل (Apple Pencil) طراحی شده است.

شرکت Olixar که در زمینه تولید قاب و لوازم جانبی برای آیفون فعالیت می کند، قابی مخصوص آیفون 11 پرو برای فروش در این سایت قرار داده است. از این قاب فقط یک تصویر در این سایت قرار داده شده و می توان آن را به رنگ طوسی، مشکی یا قهوه ای به قیمت 20 پوند پیش خرید کرد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریمان استان خراسان

نکته جالب توجه در مورد قاب - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریمان استان خراسان - مذکور، طراحی برآمده قسمت پشتی آن است که به نظر می رسد برای قلم هوشمند باشد. همچنین با نگاه به تصاویر می بینیم اپل پنسل در قاب قهوه ای، طلایی رنگ و در قاب های طوسی و مشکی به رنگ نقره ای است. ولی نسل اول و دوم قال هوشمند اپل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریمان استان خراسان - سفید بودند.

علاوه بر قاب برآمده یک محافظ دیگر نیز برای آیفون 11 در سایت مورد بحث برای فروش قرار گرفته که با مشخصات ظاهری آیفون 11 (دوربین مربع شکل) همخوانی دارد. نمی توان به طور قطع در مورد این محافظ ها نظری داد؛ شاید شرکت Olixar با این پیش زمینه که یکی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریمان استان خراسان - از مدل های آیفون 11 از اپل پنسل پشتیبانی می کند این قاب را زودتر طراحی کرده است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریمان استان خراسان

اگر خاطرتان باشد چند روز پیش نیز شایعه ای در مورد احتمال پشتیبانی آیفون 11 از اپل پنسل منتشر شد. اما بعد از آن دیگر هیچ خبری در این زمینه منتشر نشد. بنابراین خیلی نمی توان  این دست از شایعات را جدی گرفت.

در حال حاضر نسل اول و دوم اپل پنسل را می توان در آیپدها استفاده کرد. نسل اول اپل پنسل از آیپد مینی 5، آیپد نسل شش، آیپد پرو نسل 1 یک و دو و همچنین آیپد - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریمان استان خراسان - ایر نسل سوم پشتیبانی می کند. نسل دوم این قلم هوشمند اما فقط با آیپد پروی 11 اینچی و نسل سوم آیپد پروی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریمان استان خراسان - 12.9 اینچی سازگار است.

به نظر شما اپل بالاخره آیفون 11 را با - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریمان استان خراسان - پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریمان استان خراسان - از قلم هوشمند به بازار خواهد فرستاد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone