🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  2. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  3. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  4. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23700.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از نسخه ویژه ذن بوک ۱۳ به مناسبت ۳۰ سالگی ایسوس

شرکت تایوانی ایسوس به بهانه سی امین سالگرد فعالیت خود از لپ تاپ ذن بوک ۱۳ ادیشن ۳۰ رونمایی کرد که قرار است به تعداد محدود در اختیار مشتریان علاقمند قرار بگیرد. این لپ تاپ ...

شرکت تایوانی ایسوس به بهانه سی امین سالگرد فعالیت خود از لپ تاپ ذن بوک ۱۳ ادیشن ۳۰ رونمایی کرد که قرار است به تعداد محدود در اختیار - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - مشتریان علاقمند - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - قرار بگیرد.

این لپ تاپ که درون یک کیف چرم ایتالیایی دست دوز عرضه شود بدنه ای به رنگ سفید صدفی دارد و لبه های آن برش های الماسی با رنگ رز گلد دارند و لوگوی ایسوس نیز با استفاده از طلای رزگلد ۱۸ عیار روی بدنه اش حک شده است.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بویین زهرا استان زنجان

ذن بوک ۱۳ ادیشن ۳۰ ایسوس همراه با لوازم جامعی اختصاصی خود به بازار عرضه میشود که از آن جمله میتوان به یک ماوس سفید صدفی، جعبه و ماوس پد چرمی شکل اشاره کرد ضمن آنکه طبق آنچه در بالا گفته شد شرکت سازنده یک کیف ساخته شده از چرم اصل ایتالیایی را هم برای آن در نظر گرفته است.

تا به اینجای کار - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - درمورد تغییرات - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - ظاهری ذن بوک ۱۳ ادیشن ۳۰ با شما گفتیم. شاید بد نباشد اشاره کنیم که ایسوس برخی از جدیدترین تکنولوژی ها را هم برای این محصول در نظر گرفته است. برای مثال این لپ تاپ به اسکرین پد ۲ مجهز شده که در واقع یک نمایشگر تاچ است که در جای ترکپد دستگاه قرار - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - گرفته. این نمایشگر تاچ طبق اعلام شرکت سازنده مصرف انرژی پایین ترین نسبت به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - نسخه معمولش دارد و زمانی که کاربر از آن استفاده کند عمر باتری لپ تاپ تا دو برابر افزایش پیدا میکند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بویین زهرا استان زنجان

لپ تاپ جدید ایسوس همچنین حاشیه های به شدت باریکی حول نمایشگر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - دارد که نرخ نمایشگر به بدنه آن را به ۹۵ درصد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - رسانده اند و طبق ادعای شرکت سازنده به همین خاطر آن را به جمع و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بویین زهرا استان زنجان - جورترین لپ تاپ در کلاس خود بدل کرده اند.

از دیگر امکانات این محصول میتوان به نسل هشتم از پردازنده های Core i7 انویدیا، کارت گرافیک GeForce MX250 انویدیا، ۱۶ گیگابایت رم، حافظه اس اس دی و وای فای ۵ اشاره نمود. این لپ تاپ از همین حالا در ایسوس استور با قیمت ۱۳۹۹ دلار قابل خریداری است.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر بویین زهرا استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوش‌منش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ یک سوالی دارم تعمیرگاه شما آیا ولیعصر بویین زهرا اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در ولیعصر شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone