🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  2. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  3. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23706.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

حذف گسترده اکانت های وابسته به چین در شبکه های اجتماعی به خاطر انتشار اخبار کذب

یوتیوب اعلام کرده ۲۱۰ کانال مختلفی که در یک عملیات اثرگذاری هماهنگ، برای انتشار اخبار کذب در رابطه با اعتراضات ادامه دار هنگ کنگ مورد استفاده قرار می گرفتند را حذف کرده است. به گفتهShane ...

یوتیوب اعلام - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - کرده ۲۱۰ کانال مختلفی که در یک عملیات اثرگذاری هماهنگ، برای انتشار اخبار کذب در رابطه با اعتراضات ادامه دار هنگ کنگ مورد استفاده قرار می گرفتند را حذف کرده است.

به گفتهShane Huntley مهندس نرم افزار تیم تحلیل تهدید گوگل، کانال های حذف شده رفتاری هماهنگ را از خود نشان می دادند. البته وی جزئیاتی در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - رابطه با نوع ویدیوهای منتشر شده در این کانال ها ارائه نداد و صرفا به گفتن این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - نکته بسنده کرد که کشف اخیرا همراستا با فرایندهای - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - نظارتی و اقدامات مرتبط با چین صورت گرفته که فیسبوک و توییتر نیز پیشگام آنها بودند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان

براساس بیانیه خبری یوتیوب، این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - پلتفرم مطلع شده که گردانندگان کانال های یاد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - شده با کمک شبکه های خصوصی مجازی و دیگر متدها مبدا خود را پنهان می کردند و همزمان از دیگر فعالیت های متداول مربوط به عملیات های تاثیرگذاری استفاده می کردند.

گوگل در خصوص مدت زمان فعالیت این کانال ها و تعداد افرادی که ویدیوهای منتشر شده توسط آنها را دیده اند اطلاعاتی ارائه نکرد و سخنگوی این شرکت نیز خاطرنشان نمود که فعلا اطلاعات بیشتری برای اشتراک گذاری با خبرگزاری ها ندارد.

روز دوشنبه همین هفته نیز فیسبوک اعلام کرد پنج حساب کاربری مرتبط با چین را که باعث تفرقه افکنی سیاسی در هنگ کنگ شده اند پاک می کند. توییتر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - نیز تا کنون ۹۳۶ حساب کاربری چین را در همین رابطه حذف کرده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - است. این پلتفرم اجتماعی حتی اعلام کرد که تبلیغات مرتبط با نشریات تحت کنترل دولت چین را هم مسدود میکند و در همین رابطه بیانیه ای با این مضمون - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - منتشر کرد:

رفتارهای پنهان و محرک جایی در سرویس ما ندارند.

گوگل اما برخلاف توییتر از اشاره مستقیم به نام چین خودداری کرد چراکه همین - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - حالا هم برخی تولیدکنندگان چینی سخت افزار مورد نیاز آن - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - را - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - تولید میکنند و این شرکت حتی دو سال پیش اقدام به افتتاح یک مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در این کشور نمود.

اعتراضات هنگ کنگ حدودا شش ماه پیش و در واکنش به قانون استرداد مجرمان هنگ کنگی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر سیاهکل استان گیلان - به چین آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone