🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35982.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ویدیویی کوتاه از نگاه نزدیک به موبایل معرفی نشده Nokia X [تماشا کنید]

به پیروی از موج قالب این روزها کمپانی «HMD Global» نیز قصد دارد نخستین موبایل خود با بریدگی بالای نمایشگر را با نام Nokia X روانه بازار سازد. حال ویدویی کوتاه از نگاه نزدیک به موبایل ...

به پیروی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از موج قالب این روزها کمپانی «HMD Global» نیز قصد دارد نخستین موبایل خود با بریدگی بالای نمایشگر را با نام Nokia X روانه بازار سازد. حال ویدویی کوتاه از نگاه نزدیک به موبایل مورد بحث پیش از رونمایی رسمی در فضای مجازی منتشر شده است.

مالک تازه برند نوکیا قصد دارد محصول جدید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود را در روز ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) رونمایی کند. هنوز از مشخصات سخت افزاری Nokia X اطلاعاتی در دست نیست، اما می دانیم که در بدنه پشتی آن یک دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت جا خوش کرده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است. ضمن این که احتمالاً برچسب قیمت آن رقم کاملاً اغوا کننده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ۲۵۰ دلاری را داشته باشد.

البته همین قیمت گذاری به خوبی نشان می دهد که با یک موبایل میان رده مواجه هستیم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که نباید انتظار سخت افزای قدرتمند را از آن داشته باشیم. با این حال به طور حتم Nokia X خواهد توانست نظر آن عده از کاربران را که به بریدگی بالای نمایشگر آیفون X علاقه داشته اما توان خرید آن را ندارند، به خود جلب نماید.

طبق شنیده ها گوشی مورد بحث قرار است ابتدا تنها در کشور چین عرضه شود، اما چندی بعد در سایر نقاط دنیا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone