🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35979.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ زندگی عجیب بنت فادی

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بیایید این - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

AXE.IO

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

  • بازی آنلاین است

شاید خدای جنگ نباشید ولی همچنان می‌توانید لذت پرتاب - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تبرها را بچشید. پس از تجربه Arrow.io فکر نمی‌کردیم عنوانی دیگری بتواند یک تجربه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جذاب جدید از فرمول تکراری سبک - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - io. به وجود بیاورد اما AXE.IO از همان دقایق اولیه‌اش نشان داد که یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌های امسال موبایل است.

در بازی‌های io. بازیکن‌ها در محیطی بزرگ رها می‌شوند و باید با هم رقابت کنند. هر چه قدر بیشتر بکشید و امتیازات بیشتری بگیرید، قدرتمند شده و قابلیت‌های جدیدی هم به دست می‌آورید. AXE.IO آمده و این سبک از گیم‌پلی را با تبرها ترکیب کرده است. در بازیکن‌ها به سمت یکدیگر تبر پرتاب می‌کنند و تنها با یک برخورد، شخص مقابل می‌میرد.

نکته جالب اینجاست بعد از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پرتاب تبرها، - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دوباره باید به دنبال تبر دیگر بگردید. البته با کشتن کاربران، دریافت سکه و افزایش لول هم تبرهای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بیشتری را می‌توانید نگه دارید، هم یک شمشیر بگیرید و هم از زره استفاده کنید. بد نیست بدانید بازی یک حالت بتل رویال هم دارد و در آن پنجاه بازیکن با یکدیگر می‌جنگند. هر کسی که زنده بماند برنده خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

AXE.IO

سازنده: Crescent Moon قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 228.9 مگابایت زبان:

Dungeon Hunter - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - Champions

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

  • بازی آنلاین - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است

یک خبر خوب برای‌تان داریم و یک خبر بد؛ دانجن هانتر چمپیونز (Dungeon Hunter Champions) - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نسبت به افتضاح قبلی گیم‌لافت اثر خیلی بهتری است اما همچنان از لحاظ کیفیت با ساخته‌های قبلی این کمپانی فاصله دارد. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - Dungeon Hunter کارش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با یک - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بازی هک اند اسلش پولی و الهام گرفته از دیابلو آغاز کرد و بعدها با اضافه شدن المان‌های سبک MMO به عنوانی رایگان تبدیل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شد.

Dungeon Hunter Champions نسبت به قسمت‌های پیشین تفاوت‌های زیادی دارد. ساخته - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گیم‌لافت حالا ترکیبی از دو سبک اکشن نقش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آفرینی و MOBA (مشابه وین‌گلوری یا دوتا 2) به حساب می‌آید و از مبارزات سریع Dungeon Hunter های گذشته هم خبری نیست.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

در واقع - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در بازی با شخصیت‌هایی که دارید می‌توانید به نبردهای پنج به پنج بروید و همانند عناوین MOBA سعی کنید منطقه دشمنان را از بین ببرید یا در بخش داستانی با دیگر بازیکن‌ها یک گروه تشکیل دهید و با باس‌های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قدرتمند بجنگید؛ ترکیبی جدید که هر چند بعضی‌ها از آن خوش‌شان نیامده ولی عده‌ای لذت بردند.

نکته مثبت اینجاست بازی بیش از 250 قهرمان داشته و همانند خیلی از ساخته‌های گیم لافت با یکی از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - زیباترین عناوین اسمارت‌فون‌ها رو - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به رو هستیم. البته به نظر می‌رسد که معضل بزرگ پرداخت‌های درون برنامه‌ای دامن Dungeon Hunter Champions را هم گرفته و بازی بیش از اندازه به آیتم‌های پولی وابسته است.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

Dungeon Hunter Champions

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1400 مگابایت زبان:

Mr Gun

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

  • بازی آفلاین است

با گرفتن میانگین امتیازی 4.8 از حدود نه هزار کاربر گوگل پلی، Mr Gun را - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می‌توان یکی از محبوب‌ترین ساخته‌های امسال کچ اپ نامید. بازی نسخه مدرن دوئل‌های قدیمی است؛ هر بار یک دشمن در فاصله‌ای بالاتر از بازیکن قرار دارد و وقتی که دکمه Start را می‌زنید، نشانه‌گیر اسلحه از پایین به سمت بالا حرکت می‌کند.

بنابراین هر وقت موقعیت را مناسب دیدید کافیست روی صفحه کلیک کنید تا شخصیت اصلی تیراندازی کند. بعد از کشتن چند دشمن معمولی نیز - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - باید با یک باس بجنگید. برخلاف بقیه عناوین کچ‌اپ، در اینجا بعضی اسلحه‌ها دارای ویژگی‌های مخصوص خودشان هستند و تفاوت‌ها تنها محدود به ظاهر نشده است.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

Mr Gun

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 60 / 28 مگابایت زبان:

Through Abandoned

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

  • بازی آفلاین است

اگر از علاقه‌مندان به Faraway: Puzzle Escape و Escape Machine City هستید، بد نیست ساخته جدید سازنده این دو بازی را تجربه کنید؛ Through Abandoned همان فرمول بازی‌های قبلی را ادامه می‌دهد و در اینجا نیز با عنوانی اشاره و کلیک رو به رو هستیم که باید با جستجو در محیط و گرفتن آیتم‌های مورد نیاز سعی کنید به معماها - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جواب دهید.

بازی از لحاظ گرافیک از عناوین پیشین این توسعه‌ دهنده فاصله گرفته و بیشتر شبیه به سری Rusty Lake شده است. از لحاظ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - داستانی هم Through Abandoned داستان گم شدن برادر دوقولوی شخصیت اصلی داستان را روایت می‌کند. بد نیست بدانید بازی سه چپتر دارد و تنها چپتر اول را رایگان می‌توانید انجام دهید.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

Through Abandoned

سازنده: Snapbreak قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروبد حجم: 323 مگابایت زبان:

Getting Over It with Bennett Foddy

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

  • بازی آفلاین است

Getting Over It به اندازه اسمش عنوان عجیبی است. اصلا شاید بهتر باشد تجربه‌اش نکنید، چون جدا از اینکه مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی به مذاق همه خوش نمی‌آیند با اثر خیلی سختی هم طرف هستیم. آن قدر سخت که حتی امکان دارد کار به پرت کردن موبایل بکشد. Getting Over It عنوانی در سبک پلتفرمر بوده و کنترل فردی ساکت که در یک دیگ گیر کرده را به بازیکن - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می‌دهد.

حالا باید به کمک چکشی که در دستش دارد او را بالای کوه برسانید. در این میان هم راوی که خود سازنده است در موقعیت‌های مختلف دیالوگ‌هایی به زبان می‌آورد. اما بخش سختش کجاست؟ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در بازی هیچگونه چکپوینتی نیست و اگر ببازید مجبورید از اول دوباره به تجربه این عنوان بنشینید. بد نیست بدانید Getting Over It سال گذشته برای پی سی انتشار یافت و با استقبال خیلی خوبی رو به رو شد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

Getting Over It

سازنده: Bennett - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - Foddy قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 188 / 124 مگابایت زبان:

MMX Hill Dash 2

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

  • بازی آنلاین است

استودیو Hutch Games بعد از تجربه‌های موفقی که با دو عنوان Top Drives و Race Kings داشته، این بار به سراغ دومین قسمت از سری MMX Hill Dash رفته است. بازی در هسته اصلی گیم پلی تغییر زیادی را به خود ندیده و همان ویژگی‌های قسمت پیشین را با پیشرفت‌هایی در این عنوان میبینیم؛ همانند گذشته اتوموبیل ها دریک مسیر مستقیم حرکت می‌کنند و هنگام پرش باید با استفاده از پدال‌های ترمز یا سرعت تعادل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را حفظ کنید.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

MMX Hill Dash 2

سازنده: Hutch Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 270.7 / 76.94 مگابایت زبان:

LEGO - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - NINJAGO: Ride Ninja

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

  • بازی آنلاین است

این روزها طرفداران کمیک‌های دی سی یک هدیه فوق‌العاده دریافت کرده‌اند: انیمه نینجا بتمن که این شوالیه تاریکی را به سرزمین آفتاب می‌برد. LEGO NINJAGO: Ride Ninja هیچ ارتباطی به این انیمه ندارد و صرفا چون کلمه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نینجا در هر دو اثر بود، کمی هم از نینجا بتمن یاد کردیم.

خوب حالا خود LEGO NINJAGO: Ride Ninja، بازی همانگونه که از اسمش می‌توان حدس زد عنوانی رانر است و در بازی، باید با آدم‌های بد داستان بجنگید؛ وسیله‌ نقلیه‌ای که دارید خودش حرکت کرده و تنها با تغییر جهت آن یا استفاده از قدرت‌های مختلف به جنگ با دشمنان می روید. برای علاقه‌مندان به عناوین رانر و آثار لگویی، NINJAGO: Ride Ninja مطمئنا سرگرم کننده خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

LEGO® NINJAGO®: Ride Ninja

سازنده: LEGO System A/S قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 180 / 42 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر انوشا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
بیشتر از راضیم از خدمات شرکت تعمیرچی در تعمیر لباسشویی کنوود KW-9460 S در شهر آستانه اشرفیه، خیلی برای من سررشته شد. صدای دلنشین مهندس تعمیر که از لهجه پاک و پر انرژی جنوب ایران استفاده می‌کرد، واقعا به دلم وارد شده بود. خودش وقت گذاشت تا به من واکسنی درباره ی مراقبت از لباسشوییم بده ولی اونقدر از این شرکت راضی هستم که طی این پیام، برای همه توصیهش میکنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone