🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35974.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

فناوری محافظ نمایشگر موبایل چگونه کار می‌کند؟

تلفن‌های همراه امروزی نمایش‌دهنده واقعی آخرین دستاوردهای فناوری مواد و شیمی است. از کریستال مایع گرفته تا مواد تشکیل دهنده LED و OLED و ساختارهایی با پس زمینه نوری، همه و همه سال‌ها در دست ...

تلفن‌های همراه امروزی نمایش‌دهنده واقعی آخرین دستاوردهای فناوری مواد و شیمی است. از کریستال مایع گرفته تا مواد تشکیل دهنده LED و OLED و ساختارهایی با پس زمینه نوری، همه و همه سال‌ها در دست توسعه و پیشرفت بوده‌اند تا به وضعیت کنونی خود رسیده‌اند.

اگرچه همه ما روزانه ساعت‌ها به نمایشگر موبایل خیره می‌شویم و حتی همین الان در حال مطالعه این مطلب روی موبایل هستیم اما کمتر به این موضوع - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - توجه داریم که زیر انگشتان ما چه فناوری پیشرفته‌ای قرار گرفته. از کاور شیشه‌ای گرفته تا پوشش سطحی نمایشگر که ضمن حفظ کیفیت تصاویر به نمایش در آمده، وظیفه محافظت از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نمایشگر را هم در برابر خراش‌ها، گرد و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خاک و چربی‌ها را دارند. در این مطلب می‌خواهیم پیرامون این فناوری نامرئی برویم و از تاثیرگذاری و نحوه به وجود آمدن و کارکردشان برایتان بگوییم.

به طور کلی در این مبحث دو نوع ماده مد نظر قرار می‌گیرد: پوشش‌های سطحی که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - روی شیشه اعمال می‌شود تا خاصیت سطحی آن را تغییر دهد و یک نوع اختصاصی شیشه.

پوشش سطح نمایشگر

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

وقتی در مورد این پوشش‌ها جستجو کنید عمدتا به دو واژه بر می‌خورید: هیدروفوبیک و اولئوفوبیک. پسوند فوبیک مشتق شده از واژه یونانی فوبوس به معنای ترس است. همانطور که می‌گوییم شخصی فوبیای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یک چیز خاص را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دارد، هیدروفوبیک هم یعنی ترس از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آب و اولئوفوبیک یعنی ترس از چربی. در هر دو حالت، پوشش‌های نام‌برده آب و انواع چربی‌ها را پس می‌زنند.

وقتی یک قطره آب روی پوشش هیدروفوبیک - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بریزید، این قطره هیچ واکنشی با سطح ماده نشان نمی‌دهد و قابلیت پخش شدن ندارد و مثل یک قطره باقی می‌ماند. تفلون یک ماده ضد آب یا هیدروفوبیک فوق‌العاده است. مواد اولئوفوبیک هم رفتار مشابهی نسبت به انواع مواد چرب مثل عرق صورت شما دارند که هنگام صحبت با تلفن به نمایشگر می‌چسبد. اگر دستانی دارید که زیاد عرق می‌کند هم لایه هیدروفوبیک جاذب عرق دست - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شما نخواهد بود.

جالب است که حتی به لایه‌های هیدروفوبیک، سطوح خود-شوی نیز گفته می‌شود چون نه تنها ماده زیری را خیس نمی‌کند بلکه هر چی روی آن آلودگی قرار گرفته باشد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را هم می‌شوید و از بین می‌برد. سطوح اولئوفوبیک هم به خوبی همه نوع مواد چسبناک را از موبایل شما دور می‌کند تا نمایشگر موبایل کاملا شفاف و تمیز باشد. به کار گرفتن هر دو این پوشش‌ها در کنار یکدیگر سبب می‌شود تا هیچگاه اثر عرق دست یا گونه شما روی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - موبایل باقی نماند.

شیشه حرارت‌دیده

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

آنچه زیر پوشش‌های ضد آب و چربی قرار گرفته، یعنی شیشه حرارت دیده نیز بسیار حائز اهمیت است. «حرارت دیده» به معنای پروسه‌ای است که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شیشه طی می‌کند تا مستحکم و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قدرتمند باشد. شناخته شده‌ترین مثال در دنیای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تلفن‌های هوشمند و نمایشگرهای LCD و OLED، گوریلا گلس شرکت کورنینگ است. کورنینگ برای آماده سازی محصول خود، شیشه‌ها را در نمک پتاسیم مذاب در دمای ۴۰۰ درجه سانتی گراد (۷۵۲ درجه فارنهایت) غوطه‌ور می‌کند.

یون‌های پتاسیم در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - عمق شیشه افشانده می‌شود و جای یون‌های کوچک‌تر سدیم را می‌گیرد. وقتی شیشه خنک و منقبض می‌شود، یون‌های بزرگ‌تر پتاسیم استرس فشاری در داخل ماده تولید می‌کند و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سطح - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مستحکم‌تر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و سخت‌تر شیشه‌ای را پدید می‌آورد. کورنینگ حتی نوعی از این شیشه‌ها را با یون نقره تولید کرده که سطوح ضد میکروبی را ایجاد می‌کند. حتما شما هم خوانده‌اید که سطح نمایشگر موبایل گاهی اوقات از کثیف‌ترین سطوحی که تصور می‌کنید هم کثیف‌تر است.

در حال حاضر اما تولیدات عمده شرکت کورنینگ یعنی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آخرین فناوری گوریلا گلس، محبوب‌ترین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رایج‌ترین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - استفاده را میان تولیدکنندگان تلفن‌های همراه دارد. هم در برابر ضربه مقاوم است و هم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تمیز کردن آن ساده. مقاومت در برابر ضربه و کثیفی‌ها البته مختص به کارخانه تولیدکننده نیست و به عنوان یک خریدار محتاط شما هم می‌توانید کاورهای مختلفی خریداری کنید تا جلوی آسیب به نمایشگر موبایل را بگیرید. این کاورهای اضافه عمدتا به اندازه همان نمایشگرها مقاوم هستند و یک لایه محافظ اضافه به حساب می‌آیند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

مهم نیست که تلفن همراه شما چه شیشه قدرتمندی دارد، در دنیای امروز هیچ نمایشگری وجود ندارد و ساخته نشده که کاملا ضد خش باشد و نتوان آن را شکست. اگر ضربه سنگینی به نمایشگر موبایل شما وارد شود، در هر صورت امکان شکستن آن وجود دارد. پس داشتن یک لایه شیشه اضافه چند ده هزار تومنی می‌تواند جلوی هزینه تعمیر چند صد هزار تومنی را بگیرد. یک - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بیمه ارزان قیمت برای نمایشگر موبایل شما.

پوشش‌های ضد آب و چربی روی نمایشگر موبایل هم مادام‌العمر نیستند و معمولا دو سال مقاومت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خواهند کرد ولی اگر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قصد دارید از موبایلتان بیشتر از دو - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سال استفاده کنید، احتمالا کم کم متوجه کاهش کیفیت نمایشگر ضمن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - محافظت در برابر آب و غبار و چربی‌ها خواهید شد.

مراقبت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کردن از نمایشگر موبایل

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

اول از همه شما باید بدانید که چطور از نمایشگر نگه‌داری کنید تا بتوانید - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مدت زمان بیشتری آن را مورد استفاده قرار دهید. مهم‌تر از همه تمیز کردن اساسی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - است. بهترین روش برای تمیز کردن احتمالا با آنچه که تاکنون شنیده‌اید متفاوت باشد. نمایشگرهای بزرگ‌تر مثل تلویزیون و مانیتور عمدتا لمس نمی‌شوند بنابراین معمولا از پوشش‌های مرسوم موبایل‌ها بهره نمی‌برند. پس مواد تمیز کننده‌ای که برای تلویزیون خانه استفاده می‌کنید (الکل ایزوپروپیل با پارچه خشک، نرم و تمیز) ماده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مناسبی برای تمیز کردن نمایشگر موبایل نیست.

شستن نمایشگرهای دارای پوشش با الکل ایده خوبی نیست. الکل به این پوشش حمله می‌کند و بسیاری از لایه‌های محافظ را در خود حل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد. در عوض با دستمالی خشک و تمیز سطح نمایشگر را پاک کنید و اگر لازم بود از آب (ترجیحا مقطر) استفاده کنید. با این ترفند، همه کثیفی‌ها، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جای انگشت‌ها، چربی‌ها و... از روی نمایشگر پاک خواهد شد ولی اگر به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دنبال ماده‌ای شیمیایی و قوی می‌گردید حتما از آن‌هایی استفاده کنید که رویشان نوشته شده مخصوص - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نمایشگر موبایل و نمایشگر لمسی. این مواد برای آسیب نرساندن به پوشش‌های مورد نظر آماده شده‌اند.

وقتی که نمایشگرتان دیگر مثل سابق نرم و صاف نبود، متاسفانه پوشش‌ها از بین رفته‌اند و موادی که نباید اثر بگذارند، روی کیفیت تصویر و البته خود شیشه اثر می‌گذارند و بسته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به نوع وخامت تخریب، می‌توانید تصمیم بگیرید که زمان خرید یک موبایل نو رسیده یا نه. اگر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هم محافظ نمایشگر دچار این نقص شده باشد که راه حل ساده است و فقط آن را عوض می‌کنید (یکی دیگر از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خوبی‌های داشتن محافظ نمایشگر).

کثیفی، اثر انگشت و افتادن موبایل روی سطوح - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سخت از اتفاقات غیر قابل اجتناب هستند و هیچ راه فراری هم از آن‌ها وجود ندارد. اگرچه نمی‌توان جلوی شکستن نمایشگر را گرفت و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کثیفی را دائما دفع کرد اما به کمک شیمی و علم مواد روز به روز به شرایط بهتر و ایده‌آل برای این وسایل پر مصرف نزدیک می‌شویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone