🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35986.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آیا هوش مصنوعی ال جی G7 ThinQ اطلاعات کاربران را جمع آوری می‌کند؟

به تازگی ال جی از پرچمدار جدید خود به نام G7 ThinQ رونمایی کرد که قابلیت‌های زیادی در زمینه‌ی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در آن تعبیه شده بود. این مسئله موجب شده که کاربران نگران ...

به تازگی ال جی از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - پرچمدار جدید خود به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - نام G7 ThinQ رونمایی کرد که قابلیت‌های زیادی در زمینه‌ی هوش - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - مصنوعی و یادگیری ماشینی در آن تعبیه شده بود. این مسئله موجب شده که کاربران نگران این مسئله شوند که شرکت ال جی اطلاعات و دیتای کاربرانش را بدون اجازه‌‌ی آنها جمع آوری کند. کمپانی کره‌ای هم از این نگرانی آگاه بوده و بیانیه‌‌ای درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد هوش مصنوعی ال جی G7 ThinQ منتشر کرده است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان

به تازگی شرکت ال جی در بیانیه‌ای اعلام نمود که هیچگونه اطلاعاتی از کاربران خود جمع آوری نمی‌کند و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - به حریم شخصی آنها احترام خواهد گذاشت. این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - کمپانی کره‌ای همچنین متذکر شده که کلیه دیتای لازم برای ارتقای ویژگی‌های هوش مصنوعی پرچمدار جدیدش را از طریق گروه‌های تحقیقی متمرکز به دست می‌آورد و نیاز ندارد که اطلاعات کاربران و عکس العمل‌هایشان را از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - گجت‌هایشان بیرون بکشد. علاوه بر این ال جی ادعا کرده که تمام الگوریتم هوش مصنوعی ال جی G7 ThinQ در آن می‌ماند و هیچگاه به حافظه‌های ابری انتقال - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - نخواهد یافت.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان

با توجه به رسوایی‌های اخیر فیسبوک و کمپانی کمبریج آنالیتیکا در حفاظت از حریم شخصی کاربران، عجیب نیست که ال جی سریعاً سعی کرده با متذکر شدن این مطلب، از اتهامات احتمالی آینده طفره برود. با این حال اگر ادعای شرکت ال جی را بیشتر بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که کمپانی یاد شده برای حفاظت از حریم اطلاعات شخصی کاربران، مجبور شده که دیتای جمع آوری شده توسط  هوش مصنوعی را روی حافظه‌ی موبایل‌هایش حفظ کند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان

این مسئله موجب می‌شود که ویژگی‌های هوش مصنوعی گوناگونی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - که این شرکت، آنها را برگ برنده‌ی پرچمدارش می‌داند به صورت آفلاین نیز برقرار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - باشد اما مشخصاْ نخواهد توانست مشکلات و نیاز‌های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - روزمره‌ی کاربرانشان را به خوبی درک کرده و آنها در به روز‌رسانی‌هایی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - جدید خود بکار ببرد.

البته اینکه دستیار هوش مصنوعی این موبایل می‌تواند بدون اتصال به اینترنت فعالیت کند، به تنهایی مسئله بدی نیست چرا که مسلماً هنوز کسانی هستند که از اینترنت بهره نمی‌برند و نیاز دارند روزانه از این ویژگی استفاده کنند.

درست است که ال - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - جی اطلاعات کاربران را جمع آوری نمی‌کند اما گوگل روند همیشگی‌اش را ادامه داده و از دیتای صاحبان G7 ThinQ استفاده خواهد کرد. ساکنین مانتین ویو، همواره اطلاعات تمام گوشی‌های اندرویدی را جمع آوری می‌کنند و پرچمدار جدید ال جی هم از این قضیه، مستثنا نخواهد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - بود. البته این کمپانی معتقد است که جمع آوری اطلاعات، تجربه‌‌ی بهتری برای کاربرانش می‌آفریند چرا که قادر است طبق این دیتای، تبلیغات مورد علاقه‌ی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - کاربر را برایش فراهم آورده و بدین وسیله هزینه‌ی استفاده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر همدان استان همدان - امکاناتش را رایگان نگه دارد.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به G7 ThinQ

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone