🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35981.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آیا موبایل گلکسی X سامسونگ به نمایشگر شفاف مجهز می شود؟

در حالی که موبایل تاشو و مورد انتظار گلکسی X قرار است طی سال آتی میلادی رونمایی شود، کمپانی سامسونگ اخیراً حقوق چند پتنت جدید را دریافت کرده که یکی از آنها، شمایل کلی این ...

در حالی که موبایل تاشو و مورد انتظار گلکسی X قرار است طی سال آتی میلادی رونمایی شود، کمپانی سامسونگ اخیراً حقوق چند پتنت جدید را دریافت کرده که یکی از آنها، شمایل کلی این اسمارت فون متفاوت را به تصویر می کشد. در این تصاویر شاهد موبایلی هستیم که به صورت افقی تا می شود؛ برخلاف پتنت قبلی که موبایلی را نشان می داد که به اشکال مختلف تا می شد.

به نظر می رسد که کاربر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - باید موبایل را به همین - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شکل افقی در دست - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بگیرد اما به لطف لولاهای اضافه، امکان استفاده از آن به صورت عمودی و در حالت پرتره هم وجود دارد. بستن دستگاه و تا کردن دو پنل به سمت یکدیگر، موبایل را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به صورت خودکار خاموش می کند و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - باز کردن آنها نیز باعث روشن شدن دستگاه می شود.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

برخلاف لولاهای معمولی، ممکن است گلکسی X به لولاهایی مخصوص مجهز باشد که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به لمس یک سنسور واکنش - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نشان می دهند. به عنوان مثال هنگامی که یک سنسور فعال شود، دستگاه می تواند در حالتی که از پیش در کارخانه تعیین شده تا شود.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

در تصاویر رسمی پتنت سامسونگ، شاهد حالتی هستیم که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - محتویات متفاوتی در دو - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - طرف لولا به نمایش در می آورد. یک طرح، اجرای اپلیکیشن های مختلف روی دو پنل نمایشگر را نشان می دهد و در طرحی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دیگر، ایمیل در سمت چپ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نمایشگر باز شده و آیکن اپلیکیشن ها در سمت راست قرار دارد. در این بین یک تصویر دیگر هم به اجرای اپلیکیشن ایمیل به صورت تمام صفحه اشاره دارد؛ این یعنی شخصی سازی محتویات نمایشگر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به کاربر سپرده می - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شود و با قابلیتی شبیه به Mulyi-Window طرف هستیم.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سامسونگ اخیراً پتنت دیگری برای نمایشگر شفاف اسمارت فون به ثبت رسانده. این کمپانی پیشتر و در سال 2015 از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تلویزیونی با نمایشگر شفاف رونمایی کرده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بود و به نظر می رسد این تکنولوژی قرار است راهش را به موبایل های کره ای ها هم باز کند. چنین نمایشگری می تواند به نمایش محتویات واقعیت افزوده، بدون نیاز به دوربینی که تصویر جهان واقعی را در پس - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - زمینه نمایش دهد کمک کند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone