🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35976.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نینتندو می‌خواهد به یکی از قطب‌های صنعت بازی‌های موبایل تبدیل شود

به یاد دارید زمانی را که نینتندو صنعت بازی‌های ویدیویی را با دو کنسول Wii و DS تصرف کرده بود و از عدم علاقه‌اش به عناوین موبایل می‌گفت؟ خوب، شرایط تغییر کرده. در سال گذشته ...

به یاد دارید زمانی را که نینتندو صنعت بازی‌های ویدیویی را با دو کنسول Wii و DS تصرف کرده بود و از عدم علاقه‌اش به عناوین موبایل می‌گفت؟ خوب، شرایط تغییر کرده. در سال گذشته ژاپنی‌ها سه تا از معروف‌ترین بازی‌های خود را به تلفن‌های هوشمند آوردند و با توجه به گفته‌های شونتارو فوروکاوا (Shuntaro Furukawa)، مدیر عامل بعدی نینتندو، آن‌ها چشم‌انداز بزرگی برای این کسب و کار دارند.

شایعات نشان می‌دهند که نینتندو به زودی نسخه‌ای از زلدا را برای موبایل عرضه می‌کند

کسب و کار بازی‌های موبایل نینتندو هم اکنون 39.3 میلیارد ین که معادل 358 میلیون دلار آمریکاست، ارزش - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - دارد و این رقم - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - تنها چهار درصد از درآمد کل نینتندو را در بر می‌گیرد. با این حال فوروکاوا امیدوار است تا آن‌ها ارزش این کسب و کار خود را به رقم 100 میلیارد ین، 910 میلیون دلار، برسانند.

با توجه به گفته فوروکاوا، نینتندو باید به دنبال بازی‌هایی برود که بتوانند موفقیت‌های پوکمون گو را تکرار کنند. به اعتقاد او پوکمون گو عنوانی بود که از لحاظ گیم‌پلی، داستان و تجربه کلی توانست به فرمت اسمارت‌فون‌ها نزدیک باشد و از پتانسیل‌های این پلتفرم استفاده کند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران

اگرچه نینتندو نقش مستقیمی در ساخت پوکمون گو نداشت ولی بازی تاثیر مثبتی روی افزایش فروش کنسول‌های نینتندو گذاشت. به نظر می‌رسد که یکی از برنامه‌های فوروکاوا برای افزایش توجه به عناوین موبایل هم همین باشد: در کنار سودآوری از کسب و کار بازی‌های موبایل، از آن به عنوان محرکی برای عملکرد بهتر کنسول خانگی‌اش استفاده کند.

نینتندو امسال دو بازی موبایل را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - معرفی کرده است؛ ابتدا ماریو کارت تور که عنوانی ماشین‌سواری بوده و سپس Dragalia Lost که یک اکشن نقش آفرینی به حساب می‌آید و ژاپنی‌ها برنامه دارند تا بازی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - را تابستان امسال عرضه کنند. بد نیست بدانید پردرآمدترین بازی موبایل سال گذشته نینتندو Fire Emblem Heroes بود که بیش از 300 میلیون دلار درآمدزایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone