🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35985.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی X احتمالا با سه نمایشگر معرفی می‌شود

طبق شایعات جدید سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه CES سال آینده از نسل بعدی پرچمدارش یعنی گلکسی اس 10 رونمایی کند و به همین خاطر بسیاری احتمال می دهند رونمایی از موبایل تاشو‌‌ی این برند ...

طبق شایعات جدید سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه CES سال آینده از نسل بعدی پرچمدارش یعنی گلکسی اس 10 رونمایی کند و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به همین خاطر بسیاری احتمال می دهند رونمایی از موبایل تاشو‌‌ی این برند یعنی سامسونگ گلکسی X یک ماه بعد از نمایشگاه CES و در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC) اتفاق بیافتد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

در تازه ترین خبر پیرامون این موبایل باید بگوییم که گلکسی X سامسونگ به نام رمز متفاوت «برنده» خوانده می‌شود - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و کد رمز قبلی خود که «دره» نام داشت را از دست داده. کارشناسان معتقدند این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تغییر بیشتر بدین دلیل بوده که موبایل مذکور دیگر یک پروژه آزمایشی طولانی مدت نیست و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به تازگی در برنامه‌ی عرضه‌ی موبایل‌های سامسونگ، جایی را به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خود اختصاص داده و به همین دلیل است که برنده خوانده‌ می‌شود.

گزارش شده که سامسونگ گلکسی X را به نمایشگاه CES امسال آورده و این موبایل را پشت درهای بسته به نمایش گذاشته بود. گفته شده که این گوشی از سه نمایشگر‌ تاشو‌ی اولد ۳.۵ اینچی بهره می‌بُرد. یکی از آنها - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در لبه‌ی بیرونی موبایل قرار داشت و دو نمایشگر دیگر داخل موبایل تعبیه شده بودند؛ بدین صورت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که کاربر می‌توانست برای استفاده از نمایشگر عمودی، با باز کردن این موبایل، دو نمایشگر را کنار هم قرار داده و از یک صفحه نمایش ۶ تا ۷ اینچی بهره ببرد. از صفحه نمایش بیرونی هم وقتی استفاده می‌شد که موبایل در حالت تاشده قرار داشت.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

باید توجه داشت که پیش از این، اپل در تولید آیفون‌های قدیمی‌اش از نمایشگر‌های ۳.۵ اینچی بهره می‌برد تا اینکه بالاخره در سال ۲۰۱۳ میلادی، آیفون‌ 5 با صفحه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نمایش ۴ اینچی را معرفی نمود و از تعبیه‌ی نمایشگر‌هایی با اندازه‌ی کوچک دست کشید.

البته گلکسی X نهایی می‌تواند تفاوت زیای با مدل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به نمایش گذاشته شده توسط سامسونگ در لاس وگاس داشته باشد اما با توجه به پتنت ارائه شده جدید از این موبایل و شباهت مکانیزم ثبت شده در آن، به نظر می‌رسد گوشی تاشو جدید سامسونگ از ظاهر و مشخصاتی این چنینی بهره ببرد.

تماشا کنید: تست مقاومت گلکسی اس 9 ؛ بدنه‌ی آلومینیومی پیشرفته چقدر تاثیرگذار است؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone