🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35987.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

دولت فرانسه به خاطر غصب نام دامنه France.com به دادگاه می رود

یک آمریکایی زاده فرانسه، این کشور را به خاطر آنچه غصب سایبری و سرقت وارونه نام دامنه France.com خوانده مورد پیگرد قضایی قرار داده است. جین نوئل فریدمن اعلام کرده که دولت فرانسه به صورت غیرقانونی ...

یک آمریکایی زاده فرانسه، این کشور را به خاطر آنچه غصب سایبری و سرقت وارونه نام دامنه France.com خوانده مورد پیگرد قضایی قرار داده است.

جین نوئل فریدمن اعلام کرده که دولت فرانسه به صورت غیرقانونی مالکیت نام دامنه France.com را از او گرفته و آن را غصب نموده است. این مرد از سال ۱۹۹۴ میلادی مالک نام دامنه یاد شده بوده و از آن به عنوان نوعی کیوسک دیجیتالی برای آمریکایی های شیفته فرانسه استفاده می کرده است. در طول این سالیان فریدمن با سازمان های فرانسوی از جمله کنسولگری کل فرانسه در لس آنجلس و وزارت امور خارجه این کشور همکاری - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - کرده و جالب آنکه حتی دولت فرانسه نیز نام - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - او را به عنوان «سفیر صنعت توریسم» - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - اعلام کرده.

در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - سال ۲۰۱۵ اما دولت فرانسه در یکی از دادگاه های خود پرونده ای را برای مالکیت بر این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - نامه دامنه گشود و در نهایت در سال ۲۰۱۷ دادگاه حکمی را مبنی بر نقض قانون علائم تجاری فرانسه علیه مالک این نام صادر کرد. در مارس ۲۰۱۸ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - نیز به دنبال همین حکم France.com به وزارت امور - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - خارجه کشور فرانسه منتقل شد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان

با این حال اما فریدمن اعلام کرده که هیچگاه اخطاریه ای از سوی دولت یا شرکت ثبت کننده (Web.com) در اینباره دریافت نکرده و حتی روحش هم خبر نداشته که به زودی مالکیت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - خود را از دست می دهد. به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - همین خاطر او شکایتی را در دادگاه ویرجینیا مطرح کرده تا بار دیگر مالیکت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ماسال استان گیلان - دامینی که باور دارد به او متعلق است را باز پس بگیرد.

وزارت امور خارجه فرانسه، وبسایت جهانگردی دولت فرانسه و جمهوری فرانسه همگی در زمره متشاکیان هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone