🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41628.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی از اولترابوک Dell XPS 13 پیش از معرفی رسمی در نمایشگاه CES 2018

کمپانی «دل» به تازگی اولترابوک «XPS 13» را پیش از رونمایی رسمی در نمایشگاه CES 2018 در معرض دید رسانه ها قرار داده، که با توجه به تصاویر شاهد پیروی از زبان طراحی مدل دو ...

کمپانی «دل» به تازگی اولترابوک «XPS 13» را پیش از رونمایی رسمی در نمایشگاه CES 2018 در معرض دید رسانه ها - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - قرار داده، که با توجه به تصاویر شاهد پیروی از زبان طراحی مدل دو در یکی هستیم که سال گذشته معرفی شده بود.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

شرکت مورد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بحث در محصول جدید خود پورت های USB استاندارد را کاملاً حذف کرده و از سه درگاه USB-C بهره برده است. دل همچنین برای صرفه جویی هرچه بیشتر در فضای مورد استفاده، ورودی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کارت حافظه SD را نیز با نمونه مخصوص کارت Micro SD تعویض کرده است.

وب کم XPS 13 از دوربین دوگانه بهره می برد

اولترابوک XPS 13 از طراحی چشم نوازی بهره برده و به یک نمایشگر «Infinity Edge» با حاشیه های باریک مجهز - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شده است. در ضمن کمپانی دل از دو لنز دوربین برای وب کم بهره برده که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در زیر صفحه نمایش قرار گرفته اند و احتمالاً امکان استفاده از قابلیت «Windows Hello» را برای کاربر فراهم خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

جالب است بدانید که دل برای تولید مدل سفید رنگ از فایبرگلاس استفاده کرده است؛ چرا که بر اساس اظهارات شرکت امکان تولید فیبر کربن با رنگ سفید - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - واقعی وجود نداشته، و دل نیز نمی خواسته از یک لایه رنگ روی محصول خود استفاده کند.

هنوز اطلاعات خاصی در زمینه ویژگی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - های سخت افزاری اولترابوک «XPS 13» در دست نیست اما با توجه به اخبار قبلی، این محصول به احتمال زیاد از پردازنده های نسل هشتم اینتل بهره می برد و برای اطلاع از سایر مشخصات آن باید تا برگزاری نمایشگاه CES - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - 2018 صبر کنیم.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone