🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37456.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

با Sonim XP8، جان سخت ترین موبایل اندرویدی آشنا شوید

موبایل های جان سخت و مقاوم علاقه مندان خاص خود را دارند. به طور معمول انتظار عرضه نوع اندرویدی این گجت ها را از کاترپیلار داریم، اما حالا تلفن هوشمند ۷۰۰ دلاری Sonim XP8 وارد ...

موبایل های جان سخت و مقاوم علاقه مندان خاص خود را دارند. به طور معمول انتظار عرضه نوع اندرویدی این گجت ها را از کاترپیلار داریم، اما حالا تلفن هوشمند ۷۰۰ دلاری Sonim XP8 وارد میدان شده تا لقب سرسخت ترین موبایل اندرویدی را از آن خود کند.

به مانند دیگر جان سخت ها، نمی بایست انتظار مشخصات سخت افزاری بالایی را از Sonim XP8 داشته باشید، گرچه با بهره مندی از یک نمایشگر ۵ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اینچی تمام - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اچ دی، ۴ گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰ چندان هم ناامید نخواهید شد. به خصوص که برای این موبایل یک باتری غول پیکر ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که طبق ادعای سازنده بیش از ۳۰ ساعت مکالمه را پشتیبانی می کند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی

به دلیل کاربری ها خاص نمایشگر XP8 قابلیت کار با دستکش - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و در زیر آب را داراست و در زیر آن به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - جای دکمه های خازنی، شاهد حضور دکمه های ناوبری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فیزیکی هستیم.

سازنده باورد دارد که محصول جدیدش ایدال ترین موبایل برای کاربران نظامی و نیروهای امدادی است و برای اثبات آن ویژگی های منحصر به فردی را مرتبط با این قبیل کاربری ها در محصول خود گنجانده است. Sonim XP8 از استاندارد MIL-STD-810G ارتش آمریکا در زمینه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نفوذ مایعات و گرد و خاک، شوک الکتریکی و تغییرات دمایی پشتیبانی می کند. این موبایل استانداردهای IP68 و IP69K را نیز در این زمینه تحت پوشش قرار می دهد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی

دو اسپیکر قدرتمند در پنل جلویی این موبایل تعبیه شده تا صدای خروجی (با قدرت حداکثر ۱۰۰ دسی بل) در هر محیط پر سر و صدایی به گوش کاربر برسد. ضمناً دکمه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - های اختصاصی برای گفتگوی بی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سیم و درخواست کمک اضطراری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در بدنه کناری آن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تعبیه شده است.

کمپانی سازنده آنقدر از محصول تولیدی خود اطمینان دارد که ضمانتی سه ساله را به خریداران Sonim XP8 ارائه می دهد و در صورت بروز هرگونه حادثه و حتی وارد آمدن آسیب فیزیکی، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به صورت رایگان اقدام به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تعویض موبایل کاربر نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone