تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32811.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

جهرمی: سطح تشعشات آنتن های مخابراتی مرتب پایش می شود

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به برخی نگرانی ها درباره تاثیرات احتمالی توسعه آنتن های تلفن های همراه در مناطق شهری از سوی اپراتورهای کشور، تاکید کرد که سطح تشعشات آنتن های مخابراتی ...

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به برخی نگرانی ها درباره تاثیرات احتمالی توسعه آنتن های تلفن های همراه در مناطق شهری از سوی اپراتورهای کشور، تاکید کرد که سطح - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - تشعشات آنتن های مخابراتی بی تی اس(BTS) در شهرهای کشور بصورت مرتب پایش می شود تا مبادا این آنتن‌ها ضرری به کسی برسانند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران

توسعه آنتن های مخابراتی بی تی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - اس (BTS) از سوی اپراتورهای همراه و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - شایعاتی درباره تششعات مضر مغناطیسی آنها در بین مردم باعث نگرانی‌هایی شده که سال گذشته در دیجیاتو هم به طور مفصل به این موضوع پرداختیم .ضمن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بارها تاکید کرده است که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - برای حفظ سلامت مردم تمامی تجهیزات مخابراتی و رادیویی ورودی از مبادی قانونی را آزمایش ایمنی تشعشعی می کند.

«محمد جواد آذری جهرمی» نیز ضمن تاکید این موضوع اعلام داشته که آنتهای مخابراتی بی‌خطر نیستند امادایما کارکردشان پایش می‌شود و تاکنون - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - مورد خطرناکی گزارش نشده است:

«کارکرد این آنتن‌ها مانند چاقو است و باید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - گفت که به طور حتم درصورتی که از این تجهیزات به صورت صحیح استفاده نشود ممکن است برای سلامتی شهروندان خطرناک باشد. به همین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - دلیل هم در حال حاضر طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان تنظیم و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - مقررات رادیویی، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - میزان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - تشعشات - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - آنتن های مخابراتی در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - سطح کشور بصورت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - مرتب پایش می شود و خوشخبتانه هیچگونه گزارشی مبنی بر تخلف از اینکه آنتن ها و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرهای کشور مازاد استاندارد تشعشع تولید می کنند، وجود ندارد.»

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران

جهرمی با اشاره به موضوع تجمیع دکل های مخابراتی اپراتورهای همراه، این مورد را بهترین راهکار برای کمتر شدن تعداد این آنتن‌ها دانست و اعلام کرد که این موضوع در وزارت ارتباطات در حال پیگیری است:

«مذاکرات انجام شده با شهرداری ها - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - کل کشور در حال جریان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - است و این عملیات درحال حاضر در برخی شهرها از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر زیراب استان مازندران - جمله مشهد و کیش با موفقیت انجام شده است. پروژه یکسان سازی آنتن های مخابراتی سه اپراتورها همراه در پایتخت نیز در حال پیشرفت است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone