🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  3. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  4. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  5. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37891.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شهروندان آمریکا کدام شرکت های حوزه تکنولوژی را برای جامعه مفید می دانند

اگر از شما در مورد «کمپانی های حوزه فناوری» سوال شود، احتمالاً اولین سوالی که به ذهنتان خطور می کند این است: «چطور این شرکت ها می خواهند به بهتر شدن جامعه کمک کنند؟» برای ...

اگر از شما در مورد «کمپانی های حوزه فناوری» سوال شود، احتمالاً اولین سوالی که به ذهنتان خطور می کند این است: «چطور این شرکت ها - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می خواهند به بهتر شدن جامعه کمک کنند؟»

برای یافتن این موضوع از کاربران بزرگسال آمریکایی نظر سنجی شده است.

این نظر سنجی که 2772 فرد بزرگسال در آن شرکت کرده اند، در روزهای 19 و 20 فروردین ماه سال جاری توسط - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - موسسه «SurveyMonkey» و وبسایت «recode» انجام شده و نتایج جالب و غیر قابل پیشبینی را به دنبال داشته است.

بر این اساس 20 درصد از شرکت کنندگان اعتقاد داشته اند که آمازون بیشترین تأثیر مثبت را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بر اجتماع دارد. از نظر وبسایت cnet این موضوع احتمالاً به دلیل دیدگاه شهروندان معاصر آمریکا است؛ آنها تصور می کند که - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بهترین لطفی که یک کمپانی حوزه فناوری می تواند به جامعه انجام دهد، ارزان تر کردن و راحت تر کردن دسترسی به همه چیز است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

در این بین - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گوگل با کسب 15 درصد - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از آرای شرکت کنندگان رتبه دوم را کسب کرده. همچنین حدود 20 درصد از افراد هیچ گزینه ای را انتخاب نکرده اند و 2 - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - درصد نیز هیچ گونه پاسخی نداده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اند.

نکته جالب تر اینکه فیسبوک در این آمار با کسب رتبه چهارم، پایین تر از اپل ایستاده. البته - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شاید یکی از دلایل اقبال کم این شبکه اجتماعی به مشکلاتی باز گردد که اخیرا مطرح شده بود و بر اساس آن اعلام شده بود که اطلاعات بسیاری از کاربران آن به خطر افتاده و از آنها برای تحلیل و پیشبینی نتایج انتخابات سال 2016 - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ایالات - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - متحده بهره گرفته شده؛ اتفاقی که پای بنیانگذار این کمپانی را به کنگره آمریکا باز کرد.

البته در پس این اتفاق تیم کوک نیز بر طبل حریم شخصی کاربران کوبید و اعلام کرد که هرگز اجازه نمی دهد اپل خود را در شرایطی که فیسبوک به آن دچار شده قرار دهد.

در نظر سنجی که چند روز قبل تر انجام شده بود، 32 درصد از آمریکایی های شرکت کننده اعلام کرده بودند که فیسبوک روی جامعه اثر منفی می گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone