🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41782.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کروم به زودی به گزینه ای برای توقف پخش خودکار ویدیوها مجهز می شود

اگر گوگل کروم برای مرور اینترنت گزینه اصلی شماست، خبر خوبی برایتان داریم: از ژانویه سال 2018، این مرورگر قرار است که شما را از شر پخش خودکار ویدیوها خلاص کند. برای این منظور دو ...

اگر گوگل کروم برای مرور اینترنت گزینه اصلی شماست، خبر خوبی برایتان داریم: از ژانویه سال 2018، این مرورگر قرار است - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرین شهر استان اصفهان - که شما را از شر پخش خودکار ویدیوها خلاص کند. برای این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرین شهر استان اصفهان - منظور دو تغییر مهم در قابلیت های این مرورگر انجام - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرین شهر استان اصفهان - خواهد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرین شهر استان اصفهان - گرفت.

تغییر اول در ماه اکتبر اتفاق می افتد. نسخه 63 گوگل کروم در این ماه با دریافت یک به روز رسانی، امکان بی صدا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرین شهر استان اصفهان - کردن کلیه وبسایت های اینترنتی را به شما می دهد، به این معنا که می توانید جلوی پخش صدای پس زمینه برای هر وبسایت را به طور کامل بگیرید. خوشبختانه گزینه بی صدا کردن در کروم می تواند دائمی باشد، یعنی یک بار بی صدا کردن یک وبسایت کافیست - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرین شهر استان اصفهان - که دیگر مجبور به انجام این کار در مراجعات بعدی نباشید.

اما با عرضه نسخه 64 کروم در ژانویه سال آینده میلادی، گزینه دیگری در اختیارتان قرار می گیرد تا پخش خودکار ویدیوها فقط در حالت بی صدا بودن یک وبسایت انجام بگیرد. با این وجود اگر ویدیویی توانست توجه تان را به خودش جلب کند، قادر هستید که آن را از حالت بی صدا دربیاورید.

با این اوصاف، از نسخه های بعدی گوگل کروم جلوگیری از پخش خودکار ویدیوها - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرین شهر استان اصفهان - در نسخه دسکتاپ آسان تر از همیشه خواهد شد. در مورد نسخه موبایل هم فقط وبسایت هایی قادر به پخش خودکار ویدیوها خواهند بود که در صفحه خانه ذخیره شده باشند.

انتشار نسخه 64 کروم از ژانویه سال آینده میلادی آغاز می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرین شهر استان اصفهان - شود، اما می توانید یک ماه زودتر، یعنی در دسامبر 2017 نسخه بتای آن را دریافت نمایید. برای دریافت آخرین نسخه های بتای کروم می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

دانلود نسخه بتای کروم برای اندروید - دانلود نسخه بتای کروم برای دسکتاپ

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone