🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41781.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مهمان نوازی ایرانیان از تلگرام رسما ادامه دارد

محبوبیت پیام رسان تلگرام در ایران تا حدی است که تقریبا تمام فعالیت مجازی برخی کاربران را بخود اختصاص داده است، با این اوصاف محبوبیت تلگرام در مقایسه با دیگر اپلیکشن‌های پیام‌رسان در کشورمان قابل پیش ...

محبوبیت پیام رسان تلگرام در ایران تا حدی است که تقریبا تمام فعالیت مجازی برخی کاربران را بخود اختصاص داده است، با این اوصاف محبوبیت تلگرام در مقایسه با دیگر اپلیکشن‌های پیام‌رسان در کشورمان قابل پیش بینی است اما این فرضیه با ارائه آمار نظر سنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - اثبات می شود. آماری که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که 58.4 درصد از افراد بالای 18 سال جامعه از تلگرام استفاده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - می کنند.

62 درصد ایرانیان عضو یک شبکه اجتماعی هستند

رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در این باره گفت که روند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - عضویت در حداقل یک شبکه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - اجتماعی همچنان رو به افزایش است به‌طوری‌که میزان عضویت در آذرماه سال 1394، 37درصد، در بهمن ماه سال 1395، 60 درصد و در شهریور ماه سال 1396 این میزان به 62.2 درصد رسیده است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران
درصد استفاده مخاطبان از تلگرام بعنوان سرگرمی

«محمد آقاسی» همچنین خاطرنشان کرد:«اگر روند پیگیری مطالب مخاطبان تلگرام را در سال‌های 94، 95 و 96 مقایسه کنیم، به خوبی متوجه تغییر ذائقه مخاطبان این پیام رسان محبوب می‌شویم؛ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - چرا که در آذرماه سال 94، 66.7 درصد مخاطبان، در بهمن ماه 95، 24 درصد مخاطبان و در شهریور 96، 22.2 درصد مخاطبان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - از تلگرام بیشتر بعنوان سرگرمی استفاده می‌کنند.»

طبق این نظرسنجی، 54.2 درصد پاسخگویان در مجموع شبکه‌های اجتماعی مجازی را مفید تلقی کرده و 38.8 درصد آن را آسیب رسان می‌دانند.

جالب است بدانید در ایران تا قبل از سال‌ ۱۳۸۸، شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - از اقبال ویژه ای برخوردار بود، پس از مسدود شدن دسترسی به فیسبوک، کاربران به سمت توییتر گرایش پیدا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - کردند. در ادامه با گسترش موبایل های هوشمند، شبکه‌های اجتماعی به سمت موبایل محور بودن رفتند و سرانجام پیام‌رسانی به نام تلگرام در ایران ظهور کرد که به لحاظ فنی با سرعت پایین اینترنت در ایران سازگار بود و به دلیل متن محور بودن حساسیتی ایجاد نکرد.تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران

به این ترتیب کاربران ایران به تلگرام روی آوردند و این استقبال به حدی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرخرود استان مازندران - پیشرفت داشته که نیمی از افراد بالای 18 سال جامعه از آن استفاده می کنند. البته گفتنیست ایران تنها کشوری نیست که طرفداران تلگرام در آن ساکنند. ازبکستان جزء کشورهایی است که از محبوبیت ترین پیام رسان های دنیا (فیسبوک مسنجر و واتس آپ) استفاده نکرده و تلگرام بیشترین کاربرد را در بین کابران این کشور دارد.

حال با توجه صحبت های اخیر وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر توییر و استقبال کاربران از این شبکه اجتماعی، سوال اصلی اینجاست که آیا با رفع مسدودی توییر، تلگرام همچنان محبوب ترین شبکه اجتماعی ایران باقی خواهد ماند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone