🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41778.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

بالاخره آپدیت مورد انتظار برای رفع ایرادات نرم افزاری اسنشال فون از راه رسید

گرچه اسنشال فون بی هیچ تردیدی یکی از شگفتی های شیرین امسال در میان خیل موبایل های تکراری و مشابه به شمار می رفت، اما یک مشکل اساسی داشت. این که این موبایل در زمان ...

گرچه اسنشال فون بی هیچ تردیدی یکی از شگفتی های شیرین امسال در میان خیل موبایل های تکراری و مشابه به شمار می رفت، اما یک مشکل اساسی داشت. این که این موبایل در زمان عرضه هنوز آماده استفاده روزمره نبود. حال قرار است کمپانی تحت مدیریت اندی رابین با عرضه یک آپدیت ایراد مورد اشاره را رفع نماید.

اپلیکیشن دوربین اسنشال فون یک افتضاح تمام عیار است

تقریباً تمام کسانی که تجربه کار با اسنشال فون را داشته اند اذعان دارند که این موبایل گرچه ویژگی های منحصر به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فرد و جذابی دارد، اما در زمینه کارایی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و عملکرد -حتی در پایه ای ترین عملیات ها- با ناپایداری و حتی باگ مواجه است.

پس قابل حدس خواهد بود که وظیفه اصلی آپدیت ۱۷۵ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مگابایتی مورد بحث «افزایش کارایی و رفع باگ» باشد. ضمن این که آپدیت امنیتی ماه سپتامبر اندروید هم در درون این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بسته گنجانده شده است. دیگر ایراد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اسنشال فون که انتظار می رود در آپدیت جدید برطرف شود مربوط به لگ هایی است که گاه و بی گاه در پاسخگویی نمایشگر به لمس مشاهده می شود.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

نکته ناراحت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کننده آنجاست که به نظر می رسد در آپدیت مذکور بهبودی برای دوربین این موبایل ارائه نشده، این در حالی است که می توان اپلیکیشن دوربین اسنشال فون را بزرگترین مشکل آن و یک افتضاح تمام عیار به حساب آورد. مشکل اپ مورد بحث چنان عمیق است که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - احتمالاً هیچ راهی جز جایگزینی آن با - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - یک اپلیکیشن کاملاً جدید وجود ندارد.

به هر حال همین که شرکت سازنده وجود مشکلات زیاد در موبایل تازه معرفی شده خود را فهمیده و با سرعت هر چه تمام تر در صدد رفع آنها - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برآمده قابل تقدیر است و این امیدواری را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ایجاد خواهد کرد که باقی نقص ها نیز به تدریج رفع شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone