🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41780.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا با پلتفرم Any Vision، برنامه های بزرگی برای صنعت تلویزیون دارد

به نظر می رسد نوکیا چشم انداز تازه ای برای آینده مدیا و تلویزیون ها ترسیم کرده و در کنفرانس IBC 2017 آمستردام، از مفهومی به نام Any Vision پرده برداشته است. Any Vision با ...

به نظر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می رسد نوکیا چشم انداز تازه ای برای آینده مدیا و تلویزیون ها ترسیم کرده و در کنفرانس IBC 2017 آمستردام، از مفهومی به نام Any Vision پرده برداشته است. Any Vision با مدیای فعلی مورد پسند مشتریان تفاوت داشته و احتمالاً مسیر سختی تا جای افتادن در پیش دارد.

به صورت خلاصه، نوکیا در پی آینده ای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - است که محتویات شخصی سازی شده (با درنظرگیری محتویات تلویزیونی) روی هر دیوایسی فارغ از محل آنها قابل دسترسی خواهند بود. این کمپانی می گوید به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - لطف پیشرفت سریع تکنولوژی، تا هشت سال دیگر می توان به تماشای مدیا روی هر سطحی پرداخت و با استفاده از دستگاهی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - واحد و ترکیب نمایشگر و تکنولوژی های پروژکت تصویر، می توان پلتفرمی مجازی برای تجربه کاربری ساخت.

نکته جالب اینجاست که نوکیا Any Vision را به عنوان گام بزرگ بعدی برای صنعت تلویزیون معرفی می کند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و همانطور که در تیزر ویدیویی پایین تر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نیز می توان دید، پلتفرم کمپانی فنلاندی تمام پلتفرم های پخش مدیا را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به صورت یکجا در خود جای داده است. نوکیا می گوید که به همکاری با «اپراتورها و سایرین» متعهد است و ابزار لازم برای «ساخت داینامیک و رندر یک تجربه مصرف کننده شخصی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سازی شده و پایدار بسته به لوکیشن، نوع دستگاه، یک لحظه در زمان و هاست اطلاعات دیگر» را در اختیار شرکایش می گذارد.

هدف اصلی نوکیا، برداشتن گام نخست برای تولید فونداسیونی یکپارچه برای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تمام تهیه کنندگان محتوی است. کمپانی فنلاندی می گوید که این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تکنولوژی به اینرتنت اشیا و پردازش ابری متکی است و تکنولوژی های دست یافتنی دیگری مانند نمایشگرهای انعطاف پذیر پیشرفته، رندر هولوگرافیک، بازتاب تصویر از طریق موبایل و نمایشگرهای پوشیدنی را نیز مورد پشتیبانی قرار می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone