🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14801.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر رسمی هواوی P50 طراحی منحصر به فرد ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد

رندرهای جدید گوشی هواوی P50 چیدمان متفاوت و منحصر به فرد دوربین آن را نشان می‌دهد. بر اساس این رندرهای رسمی چهار دوربین گوشی در دو ماژول‌ دایره‌ای شکل قرار خواهند گرفت و حتی ممکن ...

رندرهای جدید گوشی هواوی P50 چیدمان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اصفهان استان اصفهان - متفاوت و منحصر به فرد دوربین آن را نشان می‌دهد. بر اساس این رندرهای رسمی چهار دوربین گوشی در دو ماژول‌ دایره‌ای شکل قرار خواهند گرفت و حتی ممکن است هواوی برای اولین بار از سنسور یک اینچی استفاده کند.

هنگامی که اولین رندرهای گوشی هواوی P50 منتشر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اصفهان استان اصفهان - شد، همه از ماژول دوربین تخم مرغی شکل آن تعجب کرده بودند. از آن زمان، اطلاعات غیر رسمی دیگری از گوشی نیز به اشتراک گذاشته شد. اما امروز یکی از کاربران توییتر به نام RODENT950 ادعا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌کند اولین رندرهای رسمی از ماژول دوربین این گوشی را منتشر کرده است.

رندرهای ارائه شده از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اصفهان استان اصفهان - سوی این کاربر چهار دوربین و یک فلاش را نشان می‌دهد که داخل دو دایره قرار گرفته‌اند. در دایره پایین فلاش LED و یکی از دوربین‌ها در کنار یکدیگر دیده می‌شود و در دایره بالایی سه دوربین دیگر گوشی هواوی P50 به صورت مثلثی دیده می‌شود. همچنین هواوی ممکن است برای اولین بار از یک سنسور یک اینچی در ماژول پایینی این گوشی استفاده کند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر اصفهان استان اصفهان

برخی می‌گویند رندرهای ارائه شده ممکن است به یکی از قابلیت‌های دیگر دوربین گوشی اشاره داشته باشد. علاوه بر مارک تجاری Leica، ممکن است دوربین گوشی از قابلیت بزرگنمایی ۱۳-۱۹ میلی‌متر پشتیبانی کند. هنوز مشخص نیست که این گوشی، لنز پریسکوپ خواهد داشت اما مدل‌های P50 پرو و مدل پرو پلاس قطعا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌توانند این لنز را در ماژول دوربین خود قرار دهند. همچنین همراه با رندرهای فاش شده،  به نظر می‌رسد که سری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اصفهان استان اصفهان - P50 هواوی به صورت کلی از سه دستگاه تشکیل خواهد شد. نسخه پایه P50، نسخه پرو و پرو پلاس.

زمانی که هواوی گوشی P50 خود را معرفی کند، توجه بسیاری به آن جلب خواهد شد. انتظار می‌رود این اولین - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اصفهان استان اصفهان - گوشی موبایلی باشد که از سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی HarmonyOS پشتیبانی کند. هواوی دیگر در لیست ۵ فروشنده برتر گوشی‌های موبایل قرار ندارد و بسیاری از کاربران انتظار دارند که هواوی با عرضه این گوشی بتواند یک حرکت انقلابی از خود نشان دهد.

هنوز زمان رونمایی رسمی از این - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اصفهان استان اصفهان - گوشی مشخص نشده است اما اکنون با توجه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اصفهان استان اصفهان - به رندرهای رسمی ارائه شده از آن، می‌توان انتظار داشت که زمان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اصفهان استان اصفهان - زیادی تا معرفی هواوی P50 باقی نمانده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر اصفهان استان اصفهان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone