🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  2. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37024.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیتی برای بازنشر پست در استوری ها است

به گزارش تک کرانچ، اینستاگرام تأیید کرده که در حال حاضر مشغول آزمایش قابلیتی به نام Regram جهت بازنشر پست های فید کاربری در استوری هاست. ظاهرا این قابلیت برای تست در دسترس تعداد محدودی ...

به گزارش تک کرانچ، اینستاگرام تأیید کرده که در حال حاضر مشغول آزمایش قابلیتی به نام Regram جهت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ساری استان مازندران - بازنشر پست های فید کاربری در استوری هاست. ظاهرا این قابلیت برای تست در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ساری استان مازندران - دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ساری استان مازندران - و احتمالا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ساری استان مازندران - پس از مدتی برای عموم کاربران نیز منتشر می شود.

اگر دسترسی به این قابلیت برایتان آزاد باشد، وقتی که روی آیکن اشتراک گذاری زیر هر پست اشاره می کنید گزینه ای تحت عنوان "Add post - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ساری استان مازندران - to your story" - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ساری استان مازندران - مشاهده خواهید کرد که برای ارسال مستقیم پست به استوری تان کاربرد دارد.

البته اگر این نحوه اشتراک گذاری پست ها را نمی پسندید، می توانید در تنظیمات حریم شخصی اپلیکیشن آن را تغییر بدهید. برای این - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ساری استان مازندران - کار لازم است از تنظیمات اینستاگرام به بخش Story Settings مراجعه کرده و گزینه Allow Resharing to Stories را غیر فعال - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ساری استان مازندران - نمایید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ساری استان مازندران

زاخاری شکد، یکی از توسعه دهندگان اینستاگرام با انتشار یک توییت در مورد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ساری استان مازندران - این قابلیت توضیحات بیشتری ارائه کرده است. وی می گوید که با اضافه کردن یک پست به استوری، امکان شخصی سازی آن هم برایتان فراهم می شود.

می توانید ابعاد عکس را عوض کنید، آن را به جهت دلخواه بچرخانید یا این که دو حالت مختلف برای ظاهر آن پست در نظر بگیرید. گفتنی است که قابلیت Regram تنها یکی از آپدیت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ساری استان مازندران - های پرشماری است که اینستاگرام طی هفته های گذشته برای بخش استوری - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ساری استان مازندران - هایش عرضه کرده است.

این اپلیکیشن اخیرا حالت تایپ را به استوری ها اضافه کرده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ساری استان مازندران - و پیش از آن نیز پشتیبانی از تصاویر گیف را برای این بخش به ارمغان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر ساری استان مازندران - آورده بود. حالا نیز با اضافه شدن گزینه بازنشر پست در استوری، اینستاگرام کاری کرده که کاربران برای اشتراک گذاری پست ها در استوری نیازی به گرفتن اسکرین شات نداشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تورج نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سایت ***** جارو برقی الکترو لوکس ZUOQUATTRO شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone