🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  2. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  3. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41486.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویر سلفی در فضای مجازی برای سربازان روسی ممنوع خواهد شد

وزارت دفاع روسیه به تازگی از تدوین قانونی خبر داده که پست کردن مواردی مانند تصاویر سلفی در فضای مجازی را برای سربازان این کشور ممنوع می کند. بر اساس این قانون که ابتدای سال ...

وزارت دفاع روسیه به تازگی از تدوین قانونی خبر داده که پست کردن مواردی مانند تصاویر سلفی در فضای مجازی را برای سربازان این کشور ممنوع می کند. بر اساس این قانون که ابتدای سال 2018 اجرایی می شود، سربازان حق انتشار تصویر، ویدیو و موقعیت جغرافیایی خود - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - در فضای اینترنت را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - نخواهند داشت.

قانون مذکور نشان می دهد که عمل ساده و در ظاهر بی خطری مانند گذاشتن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - یک پست در شبکه های اجتماعی، تا چه اندازه اهمیت داشته و بتواند موجب درز اسرار نظامی و حتی شروع یک جنگ شود. تصمیم وزارت دفاع روسیه نیز در راستای پیشگیری از افشای ناخواسته اطلاعات نظامی توسط سربازان اتخاذ شده، چرا که چنین چیزی قبلاً رخ داده است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران

تا کنون چندین بار محل حضور سربازان روسی از طریق شبکه های اجتماعی لو رفته است

بر اساس گزارش های موجود، سرباز روسی «الکساندر سوتکین» در سال 2014 تصاویری را در اینستاگرام منتشر کرد که منجر به شناسایی محل خدمت وی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - شد. همچنین در سال 2015 سرباز دیگری به نام «باتو دمبائف» نیز عکس هایی از سفر خود را در شبکه اجتماعی روسی «VKontakte» منتشر کرد که موجب شناسایی محل خدمت او در سیبری توسط یک خبرنگار اوکراینی، و رد ادعای روسیه مبنی بر عدم حضور سربازان این کشور در منطقه مورد بحث شد.

مسلماً سربازان روسی در هیچیک از موارد عمداً اطلاعات و محل حضور خود را منتشر نکرده اند، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - اما اتفاقات مورد اشاره (و بسیاری از موارد دیگر) نشان می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - دهند که شبکه های اجتماعی پتانسیل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر پل سفید استان مازندران - بالایی برای سوء استفاده و افشای اطلاعات حساس خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone