🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41488.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

با خروج از بازار موبایل، برنامه مایکروسافت برای آینده ویندوز چیست؟

جو بلفیوره، مدیر ارشد مایکروسافت دیروز از طریق توییتر پایان کار ویندوز موبایل را اعلام کرد و به باور قلبی طرفداران این کمپانی صحه گذاشت. این خبر چندان غیر منتظره هم نبود، چون مایکروسافت از سال ...

جو بلفیوره، مدیر ارشد مایکروسافت دیروز از طریق توییتر پایان کار ویندوز - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - موبایل را اعلام کرد و به باور قلبی طرفداران این کمپانی صحه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - گذاشت. این خبر چندان غیر منتظره هم نبود، چون مایکروسافت از سال 2015 و بعد از لومیا 950 موبایلی را وارد بازار نکرد و اچ پی هم چند روز قبل پروژه توسعه Elite x3 را متوقف ساخت.

حال با توجه به اینکه مایکروسافت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - از بازی بیرون آمده و «سرفس فون» هنوز در دریای شایعات شناور است، «نقشه ب» ردموندی ها چیست؟

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان

شاید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - توجه اصلی مایکروسافت در میان مدت به واقعیت افزوده (AR) معطوف شده باشد، فناوری جذابی که می تواند تصاویر دیجیتالی را به واسطه موبایل یا عینک های ویژه به جهان واقعی پیرامون ما اضافه نماید.

آیا عینک های واقعیت افزوده جایگزین موبایل می شوند؟

مایکروسافت در سال 2015 جنجال زیادی را پیرامون هولولنز به پا کرد و گفت که چنین محصولی در نهایت جایگزین موبایل ها خواهد شد. وقتی که عینک یا لنز روی چشم بتواند نیازهای ارتباطی متنی و دیداری ما را براورده ساخته و محتوای چند رسانه ای را به نمایش بگذارد، چه کسی به موبایل نیاز خواهد داشت؟

البته فقدان پلتفرم ویندوز 10 موبایل، راه صعب العبوری را پیش روی مایکروسافت قرار می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - دهد. گوگل و اپل به تازگی پلتفرم های AR خودشان را بر پایه اندروید و iOS عرضه کرده و به انتخاب نخست توسعه دهندگان برای ساخت اپلیکیشن ها و بازی های مبتنی بر واقعیت افزوده بدل شده اند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان

شاید مایکروسافت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - به خاطر اینکه سیستم عامل موبایلی پایداری را در اختیار ندارد، از گستره توجه توسعه دهندگان بیرون بماند، اما انتخاب شرکای قدرتمند به حضور فعال آنها در بازار AR کمک می کند.

این کمپانی به تازگی با شرکت های بزرگی همچون سامسونگ، Dell، ایسوس و دیگران وارد همکاری شده تا هدست های واقعیت مجازی ارزان قیمتی را بر پایه پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز عرضه کنند.

در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - واقع مایکروسافت دو دنیای AR و VR را در کنار هم پیش می برد و موفقیت هرکدام از آنها می تواند دیگری را نیز به اوج برساند. هدف اصلی این شرکت، شاداب نگه داشتن ویندوز 10 است و در همین راستا، روی نقاط قوت آن کار می کند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان

مثلاً گیمرها عاشق ویندوز هستند، بنابراین تقویت هرچه بیشتر بخش گیم در دستور کار مایکروسافت قرار گرفته و حتی چند روز قبل، فیل اسپنسر (مدیر بخش اکس باکس) به تیم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - رهبری کمپانی ملحق شد.

در عین حال، آفیس - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - نیز - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - یکی دیگر از منابع درآمد سرشار مایکروسافت محسوب می شود و موارد مرتبط با آن در ویندوز از جمله Windows Ink و قابلیت های قلم استایلوس در محیط ویندوز هم در اختیار کاربران قرار گرفته اند.

با همه این تفاسیر، موبایل برای بسیاری از کاربران حکم تنها دستگاه هوشمند را دارد و خروج مایکروسافت از این بازار، دست انداز های زیادی را سر راه آنها قرار خواهد داد.

شاید به موارد زیر هم علاقه مند باشید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone