🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39218.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

معرفی ربات OCR؛ استخراج متن از تصاویر به کمک تلگرام

برخی اوقات متن یک سری از تصاویر بیشتر از ظاهر زیبای آن ها به دردمان می خورد. اما متاسفانه در اغلب مواقع نمی توانیم به راحتی متن این عکس ها را استخراج کنیم و از ...

برخی اوقات متن یک سری از تصاویر بیشتر از ظاهر زیبای آن ها به دردمان می خورد. اما متاسفانه در اغلب مواقع نمی توانیم به راحتی متن این عکس ها را استخراج کنیم و از آن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ها در جای دیگری بهره ببریم. چرا که همیشه متن های موجود روی عکس ها کوتاه نیستند و تایپ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کردن دوباره آن ها زمان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - است.

اما، با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و رنگ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تازه ای به خود می گیرند.

امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات OCR را برایتان معرفی کنیم؛ رباتی که می توان به کمک - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آن در کسری از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ثانیه متون مختلف را از عکس ها استخراج کرد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

خوشبختانه OCR اصلا هم ربات پیچیده ای نیست. کار کردن با آن بسیار آسان است و اصلا گیجتان نمی کند. فقط کافیست عکس مورد نظرتان را برای ربات ارسال یا فوروارد کنید. با همین - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کار، فعالیت ربات آغاز می شود و در مدت زمانی کوتاه، فایل تکست متن مورد نظر در اختیارتان قرار می گیرد.

البته همیشه هم نباید از OCR انتظار بالایی داشت. در اغلب اوقات نتیجه ای که ربات مذکور تحویلتان می دهد، آن چیزی نیست که انتظارش را دارید. گاها غلط - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - های املایی در آن به چشم می خورد و برخی از واژه های به کار رفته در نتیجه نیز اصلا شباهتی به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - متن اصلی ندارند.

با این حال در کل، OCR ربات کار راه اندازی است و در خیلی از مواقع می توانید از آن کمک بگیرید و متن های مورد نظر خود را از تصاویر استخراج - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کنید. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone