🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41490.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آیفون 7 پرفروش ترین موبایل دنیا در نیمه اول سال 2017 بوده است

مؤسسه تحلیل بازار «IHS Markit» به تازگی آمار فروش جهانی موبایل های مختلف را مورد بررسی قرار داده و گزارش کرده اپل آیفون 7 در نیمه نخست سال 2017 میلادی، پرفروش ترین تلفن هوشمند دنیا ...

مؤسسه تحلیل بازار «IHS Markit» به تازگی آمار فروش جهانی موبایل های مختلف را مورد بررسی قرار داده و گزارش کرده اپل آیفون 7 در نیمه نخست سال 2017 میلادی، پرفروش ترین تلفن هوشمند دنیا بوده است.

گلکسی گرند پرایم پلاس، پرفروش ترین محصول سامسونگ

بر اساس گزارش مورد بحث، آیفون 7 پلاس در همین بازه زمانی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رتبه دوم را کسب کرده و سامسونگ گلکسی گرند پرایم پلاس نیز در جایگاه سوم پرفروش ترین موبایل های بازار قرار گرفته است. در ضمن رتبه های چهارم تا ششم این فهرست نیز به ترتیب به آیفون 6 اس، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رسیده است.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی
Samsung Galaxy Grand - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - Prime Plus

لازم به توضیح - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است که با وجود کسب جایگاه های اول و دوم توسط آیفون 7 و آیفون - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - 7 پلاس، تعداد موبایل های فروخته شده از این دو مدل در مقایسه با آیفون 6 اس و آیفون 6 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اس پلاس در سال گذشته کاهش یافته است.

همچنین جالب است بدانید که آیفون 6، آیفون 6 اس و آیفون 7 به ترتیب پرفروش ترین تلفن های هوشمند - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در نیمه نخست سال های 2015، 2016 و 2017 بوده اند که سهم بازار آنها - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به ترتیب 10، 7 و 5 درصد بوده است.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

از طرف دیگر محصولات سامسونگ نیز شرایط مشابهی دارند و طبق اظهارات IHS Markit، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نتوانسته اند در نیمه اول سال 2017 فروشی مشابه با گلکسی اس - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - 7 و اس 7 اِج (در سال 2016) را تجربه کنند که این امر احتمالاً به دلیل عرضه دیرتر از معمول (یک ماه) محصولات مورد اشاره اتفاق افتاده است.

گفتنی است فهرست ده موبایل پرفروش سال 2017 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شامل پنج محصول از سامسونگ و چهار محصول از آیفون بوده که در کنار آنها یک دستگاه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - Oppo نیز حضور دارد. همچنین ورود تولیدکنندگان چینی به بازارهای جهانی باعث شده تعداد موبایل هایی که در ماه بیش از یک میلیون نسخه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فروش دارند از 17 مدل به 22 مدل برسد، که در این میان سامسونگ با 10 محصول - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حضور پررنگی در بازار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone