🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  4. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43015.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن استریم زنده Game Live سامسونگ در گوگل پلی منتشر شد

سامسونگ بسیاری از اپ های اختصاصی خود را به طور پیش فرض روی دیوایس های تولیدی اش نصب می کند، اما اکثر کاربران آن ها را پندام افزار می دانند. با این وجود از بین ...

سامسونگ بسیاری از اپ های اختصاصی خود را به طور پیش فرض روی دیوایس های تولیدی اش نصب می کند، اما اکثر کاربران آن ها را پندام افزار می دانند. - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با این وجود از بین اپلیکیشن های متعدد سامسونگ مواردی هم پیدا می شوند که بسیار مفید و کاربردی هستند.

Game Live را می توانیم جزو چنین اپلیکیشن هایی بدانیم. شرکت کره ای این اپلیکیشن را برای گیمرها توسعه داده تا بتوانند مستقیما از تلفن های هوشمند به استریم زنده بازی های موبایل بپردازند. استریم گیم لایو از طریق سرویس های شناخته شده ای مثل توییچ، فیسبوک و یوتوب انجام می گیرد که البته در نسخه فعلی به محدودیت هایی در آن بر می خورید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

یکی از محدودیت ها این است که نهایتا تا 4 گیگابایت ویدیو را می توانید استریم کنید، یا این که استریم را تا سقف 200 دقیقه ادامه بدهید. همچنین کیفیت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - استریم ها در توییچ خیلی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بالا نیست. محدودیت دیگر هم به یوتوب مربوط می شود که فعلا نمی توانید برای استریم در آن از حساب کاربری ای به جز حساب گوگلی که روی موبایل تان تنظیم کرده اید استفاده نمایید.

اما با نگاهی به شماره نسخه گیم لایو می توان دریافت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که اپلیکیشن هنوز در مرحله بتا به سر می برد، بنابراین بعید نیست که در آینده نزدیک و با دریافت بازخوردهای کافی، سامسونگ برای رفع محدودیت های آن چاره ای بیندیشد.

اپلیکیشن گیم لایو سامسونگ در حال حاضر از دیوایس های گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس، اس ۷ و اس ۷ اج پشتیبانی به عمل می آورد و می توانید آن را از پلی استور دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone